1. Kevin Van Der Zanden Member

Index bestand werkt niet?

Topic geplaatst op: 22-03-2012 om 22:20

Hoi allemaal.

Ik ben nieuw in webhosting, heb een paar dagen geleden mijn eerste domeinnaam + hostingpakket gekocht.
    Echter, na het plaatsen van een index.html, index.php en index.xhtml bestand in public_html krijg je bij het bezoeken van de website nog altijd de melding 'please submit a index.html file in the public_html folder' van DirectAdmin (het standaard programma wanneer je hier een webhostingpakket aanvraagt.

iemand een idee?

bij voorbaat dank

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2012 om 22:26

Hoi Kevin,

Controleer via http://versiopedia.nl/index.php/Verbinding_maken_met_FTP_en_het_uploaden_van_uw_website of je de bestanden wel in de juiste map zet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Kevin Van Der Zanden Member
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 18:29

Bedankt voor de reactie! maar... mijn bestand staat precies op de goede plek, maar ik krijg de melding 'To change this page, upload your website into the public_html directory' als ik het domein opvraag.
    meer ideeen?

4. wouter1987 Member
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 20:00

Ik denk dat je geen HTML gebruikt, verwijder het bestand index.html. Gebruik je wel HTML, verwijder dan het bestand index.html uit de map Public_HTML en en upload het juiste bestand.

Succes

5. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 20:23

Zie dus http://versiopedia.nl/index.php/Ik_heb_mijn_bestanden_geupload_maar_ik_zie_nog_steeds_de_standaard_DirectAdmin_pagina._Wat_doe_ik_verkeerd%3F

6. Kevin Van Der Zanden Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2012 om 18:18

Het is gelukt, zonder de laatste 2 posts, toch bedankt!!

enkel nu heb ik het probleem dat mijn mouse-over afbeeldingen niet werken. In mijn navigatie heb ik afbeeldingen in het groen die zwart zouden moeten worden bij mouse-over, maar dit gebeurt niet.