1. Kevin Van Der Zanden Member

Index bestand werkt niet?

Topic geplaatst op: 22-03-2012 om 22:20

Hoi allemaal.

Ik ben nieuw in webhosting, heb een paar dagen geleden mijn eerste domeinnaam + hostingpakket gekocht.
    Echter, na het plaatsen van een index.html, index.php en index.xhtml bestand in public_html krijg je bij het bezoeken van de website nog altijd de melding 'please submit a index.html file in the public_html folder' van DirectAdmin (het standaard programma wanneer je hier een webhostingpakket aanvraagt.

iemand een idee?

bij voorbaat dank

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2012 om 22:26

Hoi Kevin,

Controleer via http://versiopedia.nl/index.php/Verbinding_maken_met_FTP_en_het_uploaden_van_uw_website of je de bestanden wel in de juiste map zet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Kevin Van Der Zanden Member
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 18:29

Bedankt voor de reactie! maar... mijn bestand staat precies op de goede plek, maar ik krijg de melding 'To change this page, upload your website into the public_html directory' als ik het domein opvraag.
    meer ideeen?

4. wouter1987 Member
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 20:00

Ik denk dat je geen HTML gebruikt, verwijder het bestand index.html. Gebruik je wel HTML, verwijder dan het bestand index.html uit de map Public_HTML en en upload het juiste bestand.

Succes

5. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 20:23

Zie dus http://versiopedia.nl/index.php/Ik_heb_mijn_bestanden_geupload_maar_ik_zie_nog_steeds_de_standaard_DirectAdmin_pagina._Wat_doe_ik_verkeerd%3F

6. Kevin Van Der Zanden Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2012 om 18:18

Het is gelukt, zonder de laatste 2 posts, toch bedankt!!

enkel nu heb ik het probleem dat mijn mouse-over afbeeldingen niet werken. In mijn navigatie heb ik afbeeldingen in het groen die zwart zouden moeten worden bij mouse-over, maar dit gebeurt niet.

sorry dat ik zo lastig ben, dit is mijn 1e website.
    maar er zullen er nog vele volgen als ik het goed voor elkaar krijg haha.

7. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2012 om 21:02

Welke methode gebruik je hiervoor?
    javascript??

zo ja, in chrome kun je met rechtermuisknop -> element inspecteren -> klik op console
    dan zie je wat eventueel javascript errors zijn