1. Nicolas Andries Member

Hoe juist domain resetten?

Topic geplaatst op: 21-03-2012 om 23:29

Hey,

de laatste keer dat ik niet tevreden was van mijn site en met een propere lei wou beginnen, had ik simpelweg mijn domain verwijdert in directadmin. Maar toen kreeg ik foutmeldingen wanneer ik de domain terug aanmaakte. Dat is intussen allemaal opgelost.

Maar hoe moet ik nu op de correcte manier de standaardfiles resetten? Zodat ik terug de enkele verplichte mappen verkrijg (logs, public.html, etc..)

mvg

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2012 om 00:54

Het domein verwijderen uit je domeinadminstratie en nadien weer toevoegen via domain setup is een correcte werkwijze om alle mappen terug te hebben zoals bij aankoop van de hosting. Let op dat je zo ook de mail wist die eventueel nog op het domein zou staan. De foutmelding bij het toevoegen krijg je wel af en toe maar dan kan je een mailtje sturen naar de support om dit op te lossen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Margret Buurman Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2012 om 11:37

Hallo ik heb precies hetzelfde probleem, heb denk ik perongeluk mappen gewist en wilde ook met een schone lei beginnen en probeer mijn domein weer toe te voegen maar krijg telkens foutmelding.
    Nu krijg ik mijn domeinnaam niet meer terug.
    Wat moet ik nu doen?

M.v.g

4. Margret Buurman Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2012 om 12:42

Zou iemand mij kunnen helpen hoe ik mijn domain op de juiste manier reset.
    Alvast bedankt

5. Margret Buurman Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2012 om 12:48

Heb het net nog eens probeert en krijg telkens deze foutmelding
    Error Creating Domain

Details

Unable to create directory /home/margrsy90/domains/ikspoorniet.com,
    Parent directory does not allow write, or one of the directories didn't allow search (execution) permission

The owner of /home/margrsy90/domains is not margrsy90
    Error creating /home/margrsy90/domains/ikspoorniet.com/public_html
    Parent directory does not allow write, or one of the directories didn't allow search (execution) permission

Error creating /home/margrsy90/domains/ikspoorniet.com/public_html/cgi-bin

Error creating /home/margrsy90/domains/ikspoorniet.com/public_html/cgi-bin/.htaccess
    Unable to open /home/margrsy90/domains/ikspoorniet.com/public_html/cgi-bin/.htaccess for writing: Permission denied

Unable to create directory /home/margrsy90/domains/ikspoorniet.com/public_ftp,

Unable to create directory /home/margrsy90/domains/ikspoorniet.com/public_ftp/incoming,

Errors encountered while creating domain. Not adding domain to /etc/named.conf
    Error Creating Domain

6. Robert-Jan Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2012 om 17:44

Ik had het zelfde probleem, Een mailtje naar de Versio Support e-mail en het was opgelost. :)

7. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-07-2012 om 15:59

Margret, je moet inderdaad even een mailtje sturen naar de helpdesk.