1. Koen Verhaegen Member

    Www.axc.nl certificaat verlopen

    Topic geplaatst op: 11-08-2017 om 06:09

    Hallo,

    Sinds 11/08/2017 01:59:59 is het www.axc.nl certificaat vervallen. Kunnen jullie dit met de nodige urgentie bekijken.

    Reageer
  2. Johan Ehlert Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 07:03

    Ben mar een leek mijn e-mail werkt hierdoor niet? Kan dit opgelost worden?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Porter Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 07:08

    Ik krijg steeds de foutmelding dat het certificaat niet gecontroleerd is op mijn iphone.

    Bilal El-Khattabi

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Porter Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 07:26

    Om preciezer te zijn:

    "De identiteit van 'mail.axc.nl' kan niet worden gecontroleerd door Mail."

    Bilal El-Khattabi

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Ferry Monné Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 07:40

    Het certificaat van mail.axc is verlopen, alhoewel ik het verlopen certificaat op mijn macbook kan accepteren, gaat dit op mijn iPhone niet stel een hele snelle actie op prijs!

    MVRG
    Ferry Monné

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Melanie Peters Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 07:42

    Idem hier!!!! Heel vervelend.

    Met vriendelijke groet,

    Melanie Peters

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Mirelle Marinisse Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:00

    Ook Ik krijg deze melding. Gisteren nog wel kunnen inloggen op mijn mail.axc en sinds vandaag niet meer.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Frank Omloo Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:00

    Idem!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Rob Van Berkel Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:09

    Certificaat op de server had een geldigheid van 11-8-2015 tot 11-8-2017.
    Slordig dit zo te laten verlopen! Graag zsm vernieuwen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Ronald Glind Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:09

    Ik krijg ook deze melding op mijn iPad, iPhone en iMac, op de iMac kon ik accepteren maar op de iPad en iPhone lukt dat niet.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Rob Van Berkel Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:10

    Overigens werkt bellen via de storingslijn ook niet ("verkeerde invoer, probeer het nogmaals")

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. James Van Roosbroeck Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:13

    Heb hetzelfde probleem
    Certificaat op de server had een geldigheid van 11-8-2015 tot 11-8-2017.
    Dit had toch vermeden kunnen worden? Dank bij voorbaat voor een snelle interventie

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Linda Sievers Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:14

    Idem hier, graag snelle actie!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Johan Ehlert Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:28

    Mails krijg ik weer binnen bedankt voor de snelle oplossing.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  15. Rob Van Berkel Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:29

    Ik heb hier nog steeds certificaatfouten, op meerdere devices

    Vond u dit antwoord nuttig?

  16. Johan Ehlert Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:33

    I-mac werkt mijn I-phone nog steeds niet. Krijg het volgende bericht telkens te zien en is zeer storend. De identiteit van mail abc.nl kan niet worden gecontroleerd door de mail. Hoop dat dit ook snel opgelost gaat worden.....

    Vond u dit antwoord nuttig?

  17. Jan Lemmens Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:34

    Idem hier sinds deze nacht. op Iphone en webmail werkt de mail niet meer. Op mijn mail programma op (mac)computer wil het voorlopig wel nog?

    bericht na inloggen op webmail:

    Je klok loopt voor

    Er kan geen privéverbinding met mail.axc.nl tot stand worden gebracht, omdat de datum en tijd van de computer (vrijdag 11 augustus 2017 08:33:18) onjuist zijn.

    Kan dit aub spoedig hersteld worden?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  18. Johan Oeyen Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:53

    Graag communicatie hierover door Versio.
    Zoals veronderstelde timing herstelling, zelfs indien onbekend.
    Uw klanten blijven nu in het ongewisse.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  19. Jacob Boersma Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:54

    Graag met enige spoed oplossen. Wat een slordige beginnersfout is dit zeg!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  20. Ricardo De Zoete Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 08:57

    Zelfde probleem hier. Z.s.m. oplossen aub!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  21. DJJ Truijens Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:06

    Hier ook via Thunderbird op desktop en K-9 op android hetzelfde certificaat probleem.
    Een snelle oplossing en wat communicatie lijkt me op zijn plaats.
    Bedankt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  22. Hein Peter Jonker Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:07

    Ik ontvang dezelfde foutmelding. Graag direct oplossen. Zeer hinderlijk voor mijn klanten en mijzelf.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  23. Stefan Vermeulen Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:09

    Zelfde hier. Heel storend en vervelend op iphone

    Vond u dit antwoord nuttig?

  24. Gerhard Bronkhorst Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:12

    Hetzelfde hier, het certificaat van mail.axc is verlopen, had een geldigheid van 11-8-2015 tot 11-8-2017. Graag een snelle oplossing.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  25. Rense Sjoers Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:16

    Idem hiero.
    Kan het wel accepteren maar wil zeker weten of het goed zit.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  26. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:16

    Zie versio.nl/status . We zijn er druk mee bezig, ik verwacht dat dit met max 30 - 60 min opgelost moet zijn.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  27. Stephan Verrips Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:16

    Slordig dat men de certificate niet op tijd vernieuwd heeft, dat geef te denken !

    Vond u dit antwoord nuttig?

  28. DJJ Truijens Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:19

    Bedankt voor de communicatie Wesly. Succes.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  29. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:28

    Het SSL certificaat voor mail.axc.nl is hersteld. Certificaat voor cloud.axc.nl zal ook spoedig volgen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  30. Geurtje Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:30

    Bedankt, na het opnieuw opstarten van de mail werkt het weer.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  31. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:31

    cloud.axc.nl is ook terug in orde. Mocht iemand verder nog andere issues ervaren m.b.t dit certificaat vernemen wij dit ook graag!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  32. Dimitry Craeye Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:47

    Wesley, bij mij blijft het probleem met mail.axc.nl

    Oplossing aub

    Vond u dit antwoord nuttig?

  33. Suzanne Kampijon Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 10:14

    Bij mij bestaat het probleem ook nog. Ik krijg nu: email ophalen mislukt. De e-mailserver mail.axc.nl reageert niet.

    Ik heb alle accountinstellingen gecheckt en deze staan zoals aangegeven op de Versio site.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  34. Dimitry Craeye Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 10:15

    Ik kan geen mails meer verzenden. Nochtans staan de instellingen juist op iphone en ipad.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  35. Rense Sjoers Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 14:24

    Zijn nu in de middag en krijg nu de melding "server - domein name -has disconnected. server may have gone down or there may be a network problem"
    heeft dit met voorgaan storing te maken?
    Ik werk met Thunderbird

    Vond u dit antwoord nuttig?

  36. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 14:28

    @rense, dat zal een andere oorzaak hebben. Graag daarvoor een ticket aanmaken en daarbij vermelden om welke domeinnaam het gaat. Dan kan het voor u worden nagekeken.

    Vond u dit antwoord nuttig?