1. Ieuan Kessels Member

DirectAdmin gegevens

Topic geplaatst op: 20-03-2012 om 22:24

Hoi,

Ik ben van plan binnenkort een reseller af te sluiten bij Versio.
    Op dit moment heb ik een VPS bij een ander bedrijf, waar ik ook DirectAdmin op draai.
    Hierop staan 2 reseller accounts en een aantal normale users.
    Is het mogelijk om deze data te importeren, en de resellers die er op staan om te zetten in gewone users?

Mvg, Ieuan

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2012 om 18:14

Als ik me niet vergis kan je op reseller level een backup maken van alle users inclusief de hoofd user van de reseller (via backup/restore optie). Nadien kan je deze users importeren via DirectAdmin op je nieuwe account.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. wouter1987 Member
    Reactie geplaatst op: 23-03-2012 om 15:52

Ik weet niet heb je bij dat andere hostig bedrijg ook Admin toegang?

Tevens biedt Versio ook VPS aan. En met VPS kun je veel meer zelf regelen wat me erg handig lijkt als je aan al die luxe bent gewent.

Let er met verhuizen wel op dat de map waar je account in komt te staan afwijkt van de map waar het account bij de vorige partner staat. Het kan daarom nog een kunst zijn om de sites weer werkend te krijgen. Helemaal wanneer je klanten gebruik maken van Installatron. Je hebt dan namelijk minder mogelijkheden om het config.php bestand aan te passen. Succes ermee.

4. wouter1987 Member
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 19:56

En wat @Fabien zegt over Backup klopt, de functie heet dan Manange user Backups.