1. Chris Somers Member

Domein koppelen aan hosting werkt niet

Topic geplaatst op: 02-08-2017 om 17:27

Beste,

Ik heb recent een domein geregistreerd en aan mijn hosting laten koppelen. Ik heb hiervoor de nameservers uit de Versio email die ik ontvangen heb gebruikt:

Nameserver 1: ns1-228.axc.nl
    Nameserver 2: ns2-228.axc.nl

Ik heb het domein in directadmin toegevoegd en inmiddels is er 24 uur verstreken. Ik kan mijn hosting echter nog niet benaderen via het domein. De www.sidn.nl whois gegevens geven aan dat het domein geregisteerd is en laat ns1-228.axc.nl als nameserver zien.

Waarom werkt het nog niet?

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-08-2017 om 20:45

Welke domeinnaam gaat het precies om? Aangezien u geen domeinen of hostingen onder uw klantenpaneel heeft staan.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Geert Ponnet Member
    Reactie geplaatst op: 28-09-2017 om 18:32

Beste
    Sinds gisteren heb ik hosting en een domeinnaam aangeschaft. Deze heb ik gekoppeld en Wordpress geïnstalleerd. Als ik naar mijn admin url ga (.nl/wp-admin) kan hij de url niet vinden...
    Alvast bedankt.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-09-2017 om 18:36

@Geert Ponnet Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets We nemen contact met u op van zodra nagekeken.

5. Ruben Steenhart Member
    Reactie geplaatst op: 03-10-2017 om 07:58

Beste,

Heb van de week mijn domein via automatisch koppelen aan mijn webhosting gekoppeld, met de volgende boodschap: De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het duurt maximaal 24 uur voordat deze wijziging overal op het internet verwerkt is.

Maar er is nog niks gebeurt, heb ik een stap overgeslagen?

Mvg.

6. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-10-2017 om 09:45

Hallo,

U kunt dit even aankaarten via een mail naar support@versio.nl waarin u aangeeft om welke domeinen het gaat, dan kijken wij het na.

Bij voorbaat dank.

7. Frandrea Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2017 om 11:45

Ik heb dit probleem ook op www.designingforone.com Ik zal jullie ook een mail sturen.