1. Rob Van Didden Member

Website aangepasen en uploaden

Topic geplaatst op: 29-07-2017 om 20:16

Hallo ,
    Ik heb mijn website aangepast en geüpload en zie de balk lopen maar zie de veranderingen niet op internet.
    Als ik klik op preview website in mijn sitebuilder is alles oké.
    Werkte normaal ook altijd goed maar snap er niks van.
    Het bestand van de website is totaal 19,5 MB , dit zal toch niet te groot zijn ?
    Weet iemand raad ?
    Bedankt Rob

Reageer
  2. Arjen Vellekoop Member
    Reactie geplaatst op: 30-07-2017 om 00:44

De simpele oplossing zou kunnen zijn door op de reload knop te drukken in je browser. Browsers onthouden de pagina´s waar je bent geweest en geven die inhoud weer. Een wijziging wordt niet gezien voordat je de boel refreshed met een reload.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-07-2017 om 09:51

@Rob Van Didden U kunt de pagina inderdaad even refreshen eerst of testen via een andere browser.

4. Rob Van Didden Member
    Reactie geplaatst op: 30-07-2017 om 11:22

Hallo ,
    Dank voor het meedenken , ik heb al een aantal keren op ctrl en F5 gedrukt om te refreshen maar maakt geen verschil.
    Kan ik bijvoorbeeld ook naar mijn direct admin pagina gaan en naar mijn site gaan en in de map files alles verwijderen en dan de website opnieuw uploaden ?
    Of kom ik dan andere problemen tegen of gooi ik dan misschien iets eraf wat standaard erop moet staan en dat niets meer werkt.
    Als ik hier trouwens in kijk dan zie ik wel de bestanden die ik heb geüpload met de datum van gisteren toen ik bezig was , maar zie ook oude bestanden en nog een eerdere website.
    Bedankt Rob

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-07-2017 om 11:27

@Rob Van Didden U kunt nagaan of de bestanden wel staan in de map domains -> uwdomein.com -> public_html of even contact opnemen via support@versio.nl zodat we dit kunnen nakijken.

6. Rob Van Didden Member
    Reactie geplaatst op: 30-07-2017 om 12:28

Dank u ,heb de mail verstuurd.