1. sussudio Member

Migreren naar andere Node mogelijk?

Topic geplaatst op: 28-07-2017 om 22:32

Kan iemand verifieren of migreren van je Cloudbox naar een andere Node nog mogelijk is?

Sinds donderdagochtend ondervond ik schijf problemen met mijn box op Node 10. Migreren naar een andere node was in eerste instantie niet mogelijk, totdat de helpdesk er iets aan gedaan had. Toen kon ik naar Node 2. Daar wilde ik mijn box zojuist rebooten, maar kreeg de melding dat er geen geheugen meer over was op de Hypervisor. Enige optie die ik had was wederom migreren en daar was de enige optie weer terug naar node 10. Je raadt het misschien al: daar loop ik weer tegen de problemen van donderdag aan, maar migreren is weer niet mogelijk.

Reageer
  2. sussudio Member
    Reactie geplaatst op: 29-07-2017 om 00:54

Vanavond bij toeval kunnen migreren naar andere Node. Het is nog onduidelijk waarom migratiemogelijkheden zo beperkt zijn. Ik wacht met smart op antwoorden van de helpdesk.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-07-2017 om 10:01

Hallo, ik zag dat dit probleem intussen is verholpen. Voor zulke vragen kunt u best meteen contact opnemen met onze helpdesk.

4. sussudio Member
    Reactie geplaatst op: 29-07-2017 om 10:14

Beste Fabien, zoals je kunt lezen heb ik dat donderdag al gedaan, maar liep ik gistereavond wederom tegen beperkte migratiemogelijkheden aan.

Het probleem van migreren lijkt dus niet verholpen. De problemen waardoor ik wilde migreren zijn voor mij wel opgelost ja, maar ik zit nu met samengeknepen billen. Ik wil graag de zekerheid hebben dat ik met mijn cloudbox altijd naar een andere node kan zodra er op een bepaalde node problemen ontstaan.

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-07-2017 om 10:25

@sussudio Ik breng dit onder de aandacht bij onze systeembeheerders zodat de VPS nodes in detail worden nagekeken.

6. sussudio Member
    Reactie geplaatst op: 29-07-2017 om 11:14

Thanks!