1. MitchIT Webdesign Member

Let's Encrypt CAA record

Topic geplaatst op: 21-07-2017 om 13:01

Tot voorkort werkte alle Let's Encrypt certificaten vlekkeloos, maar nu krijg ik de volgende melding:
    Challenge is invalid. Details: DNS problem: SERVFAIL looking up CAA for www.domeinnaam.nl. Exiting...

Helaas zie ik dat Versio tot op heden nog geen CAA record ondersteund (en nog wel veel meer niet..).
    Komt dit nog wel allemaal of is het zoeken naar een ander nodig?

2. Wesley Stessens Member
    Reactie geplaatst op: 21-07-2017 om 19:21

Ik heb dit probleem ook. Hoe kunnen we dit oplossen? Thanks.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-07-2017 om 09:43

Hallo, dit zou een tijdelijk probleem zijn bij Let's Encrypt. We laten dit nog even nakijken via onze systeembeheerder en komen hierop terug.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-07-2017 om 16:45

Ik hoor net dat onze systeembeheerder een update zal uitrollen in de loop van het weekend om dit probleem te verhelpen.

5. Van Oosten Member
    Reactie geplaatst op: 30-08-2017 om 21:54

Is het inmiddels mogelijk om een Let's Encrypt certificaat te verlengen?

6. Bertus Reinders Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 17:05

De Let's Encrypt certificaten werken helaas niet meer. Dit was een van mijn redenen over te stappen naar Versio. Ik hoor graag of deze optie terugkomt.

7. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 17:11

Dit kunt u bij ons gewoon installeren indien het domein aan onze hosting is gekoppeld en niet aan een ander IP via de DNS. Zie https://www.versio.nl/artikelen/348-hoe-kan-ik-een-lets-encrypt-certificaat-installeren .

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 17:11

@Bertus Reinders Welke melding krijgt u te zien? Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets We nemen contact met u op van zodra nagekeken.

9. Bertus Reinders Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 17:14

Hallo, Waarom weet ik niet, maar SSL was uitgeschakeld in DA voor enkele sites. Vreemd. daar een deel nog wel functioneerde. Ben nu bezig e.e.a. weer in te richten. Moet wel lukken denk ik en anders meld ik me wel weer. Bedankt!

10. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 17:19

Dat is prima, succes en anders horen wij dit graag van u.