1. Dominic Steegman Member

Koppeling domein met hosting

Topic geplaatst op: 19-07-2017 om 10:28

Gister middag domein met hosting besteld verliep goed daarbij naam koppelen ging goed.

Rond 8/9 uur zag ik dat de koppeling klaar was.

Deze morge ga ik kijken werk mijn website niet. wanneer ik de plek wil toewijzen krijg ik deze melding

De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het duurt maximaal 24 uur voordat deze wijziging overal op het internet verwerkt is.

dit stond nergens vermeld hoelaat en wanneer zou dit klaar moeten zijn?

Reageer
  2. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 10:33

Dit heb ik voor u nagekeken en het domein is inmiddels online.

De melding die hieronder staat vermeld is omdat het domein al is aangemaakt in Directadmin, daarom staat er: De domeinnaam is al aanwezig op de server. Alleen is de koppeling met het domein naar uw hostingpakket welk opnieuw ingesteld.

- De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het duurt maximaal 24 uur voordat deze wijziging overal op het internet verwerkt is.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dominic Steegman Member
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 11:34

Een vriend van mij kan de site namelijk wel zien en inloggen er op www.phoenix-haulage.com ik krijg de site niet te zien krijg foutmeldingen

4. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 11:41

Welke foutmelding krijgt u precies te zien, heeft u de DNS al afgewacht het kan 24 uur duren voor het overal op het internet is verwerkt.

5. Dominic Steegman Member
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 11:47

Ik krijg fout melding dat heel het domein niet bestaat. Kijk ik via me telefoon zonder wifi dan kan ik er gewoon op komen. vriend van mij precies het zelfde kan er ook op komen

6. Dominic Steegman Member
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 11:51

Volgends ishetonlin.nl is me domein naam actief en online

7. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 11:52

Kunt u hier anders een ticket voor aanmaken dan kunnen wij dit verder voor u nakijken.

U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.

8. Dominic Steegman Member
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 12:01

Ok bedankt dit heb ik gelijk gedaan