1. Tom Barbe Member

    Mailbox vol

    Topic geplaatst op: 15-07-2017 om 09:13

    Beste,

    Mailbox was vol en er kwamen al paar weken geen mails meer binnen (2 ongeveer). De quota heb ik veranderd en nu lukt het weer, maar is er een manier om de mails die niet zijn toegekomen te achterhalen?

    Bedankt voor de info

    Tom

  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-07-2017 om 09:59

    Hallo, e-mail die niet afgeleverd kon worden komt mogelijk nog toe, een mailserver probeert de e-mail een 3-tal dagen af te leveren. Indien dat niet lukt krijgt de afzender een foutmelding.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Klaas Van Der Knaap Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2017 om 11:54

    Hoe heb je de quota veranderd?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-07-2017 om 12:03

    @Klaas Van Der Knaap Dit kan in DirectAdmin -> klikken op domein in het overzicht indien u meerdere domeinen heeft -> E-mail accounts -> "change" in "password/quota" kolom achter het adres en dan bij "Email Quota (Meg)".

    Vond u dit antwoord nuttig?