1. Maurice Visser Member

FTP

Topic geplaatst op: 19-03-2012 om 20:46

Ik ben nieuw met webhosting en ik wil mijn dreamweaver linken met mijn webhosting.
    Waar kan ik mijn ftp gegevens vinden?

2. tomterhorst Member
    Reactie geplaatst op: 19-03-2012 om 20:56

Ftp host: ftp.uwdomein.nl
    Je Direct admin Gebr. Als ftp Gebr.
    Je direct admin wachtwoord als FTP wachtwoord.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. wouter1987 Member
    Reactie geplaatst op: 19-03-2012 om 20:59

Beste Maurice,

Je ftp server is: ftp.domein.lancode Je kan deze ftp server echter pas na DNS verwerking gebruiken.

Je kan wel de FTP server uit je welkoms mail voor je hosting gebruiken, dit is het IP adres van de server.

Om je domein werkend te krijgen dien je echter wel je DNS servers in te stellen. Dit kun je in het klanten paneel doen door de volgende stappen te doorlopen:

Log in op je klanten paneel -> ga naar uw domeinnamen -> g naar overzicht -> klik op de domeinnaam welke je online wil krijgen -> ga vervolgens naar DNS / Nameserver instellen

Vul hier je DNS servers in die je in je webhosting welkomsmail hebt staan.

Het kan tot 24 uur duren voordat je de site kunt zien. Dit is een uiterlijke tijd, meestal is het na enkele uren al voltooid.

4. CHARLES AGYEI Member
    Reactie geplaatst op: 30-06-2014 om 21:39

Ik ben mijn FTP wachtwoord. Hoe kan ik halen een nieuwe

5. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 01-07-2014 om 21:04

U kunt inloggen op het versio klanten panel op https://www.secure.versio.nl/login.php . Hierna kunt u gaan naar "Uw hosting pakketten" en dan naar "Overzicht". Klik op het vergrootglas achter uw hosting pakket en klik op "Informatie bekijken". Hier kunt u uw wachtwoord resetten. U krijgt dan alle gegevens van uw hosting pakket direct in beeld te zien.