1. Birgen Cosman Member

Adresgegevens contactpersoon verwijderen

Topic geplaatst op: 12-07-2017 om 12:46

Is het mogelijk dat mijn telefoonnummer en adres niet worden weergegeven bij de adresgegevens van de contactpersoon op mijn .be domein.?
    Volgens dnsbelgium is het bij de registrar mogelijk om die gegevens te laten wissen als ze identiek zijn aan de domeinnaamhoudergegevens.
    Ik vind het niet aangenaam dat mijn privégegevens zo voor iedereen te grabbel liggen.
    Het heeft dan geen nut dat domeinnaamhoudergegevens privé worden gehouden als dezelfde info bij de contactpersoon staat.

Reageer
  2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-07-2017 om 12:53

Het is bij Versio helaas niet mogelijk om anonieme houder gegevens te kunnen instellen om .be domeinen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Birgen Cosman Member
    Reactie geplaatst op: 12-07-2017 om 13:24

Ik heb het niet over mijn domeinnaamhouder gegevens.
    Wel over de contactpersoon.
    Die gegevens zijn volgens dnsbelgium zelfs niet nodig.

4. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-07-2017 om 19:40

Deze worden bij ons standaard meegegeven, helaas hebben wij geen optie in het klantenpaneel om deze uit te zetten. Excuses voor het ongemak.

5. Birgen Cosman Member
    Reactie geplaatst op: 12-07-2017 om 22:23

Bedankt voor het antwoord. Misschien kan dit toch eens overwogen worden?
    Ik heb nog wat andere domeinnamen en nu weet ik niet goed of ik ze wel of niet ga overzetten.
    Is dit ook zo bij .eu domeinnamen?

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-07-2017 om 23:07

@Birgen Cosman Ik zal dit onder de aandacht brengen bij onze programmeurs. Dit is zo voor alle domein extensies bij ons momenteel.

7. DCC Investments Member
    Reactie geplaatst op: 31-07-2017 om 11:58

Beste Versio,

Ik heb even een vraagje over het anoniem maken van mijn gegevens bij whois etc.
    Niet echt fan van als dit openbaar is.

Ik zie dat het nu voor 21 domein namen 105 euro is dus 5 euro PER domein naam.
    Was het niet zo dat je een anoniem profiel aanmaakt die 5 euro kost en dan elke domein erbij kan toevoegen?

Hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
    Jeremy

8. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-07-2017 om 12:04

@Jeremy
    Nee, dit kost 5 euro per domeinnaam om uw gegevens anoniem te maken in de whois voor uw domein.