1. Michael Thuy Member

Waar komt de admin verification code toe

Topic geplaatst op: 04-07-2017 om 12:47

Ik draag een domeinnaam over aan iemand. De EPP code kan ik uiteraard vinden, maar de ontvanger van de domeinnaam zegt me dat er een verificatie code naar support@versio.nl wordt gestuurd. Hoe kom ik aan deze code?

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-07-2017 om 12:51

U dient dan waarschijnlijk eerst de houder op het domein te wijzigen naar een nieuwe houder welke u kunt aanmaken via ons klantenpaneel op https://www.versio.nl/customer/domains/contacts .

Hierna kunt u deze nieuwe houder toepassen op het domein en na het bevestigen kunt u de verhuizing nogmaals aanvragen, hierna word de verhuismail naar het adres verzonden van de nieuwe houder.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Alexander Bakkenes Member
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 13:36

Ik heb een site laten bouwen en wil online ze vragen de token, als ik deze geef blijft mijn domeinnaam bij jullie staan en blijf ik de eigenaar is dit juist?

4. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 13:56

Nee, met de token zullen ze de domeinnaam gaan verhuizen. Daarmee kunnen ze ook de houder wijzigen van de domeinnaam

5. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-07-2017 om 13:57

Als u de token afstaat dan kan de andere persoon het domein onderbrengen bij een andere partij, de token geeft u normaal gesproken alleen af als u het domein verkoopt aan iemand of als u het domein wilt verhuizen naar een andere partij.

U zult dan niet meer de eigenaar van het domein zijn en kan de andere persoon dit domein in beheer krijgen.