1. Arjan Smit Member

Wordpress Css werkt niet

Topic geplaatst op: 30-06-2017 om 20:17

Ik ben een paar dagen terug overgestapt naar een ander hostingpakket van Versio.
    De standaard url van Versio (inlognaam.server.axc.nl) gebruikte ik altijd als testserver voor mijn bestanden.

Nu is het zo dat ik wel wordpress kan installeren in subdirectories wat werkt (inlognaam.server.axc.nl url/test1), maar zodra ik WP wil laten werken op inlognaam.server.axc.nl, is het dashboard van WP volledig anders (lees: css laad waarschijnlijk niet, want de links werken niet, maar tekst staat er wel, volledig verschoven)

Opnieuw installeren werkt niet, ook heb ik de gehele database al eens met filezilla geleegd en opnieuw geinstalleerd, maar alsnog geen resultaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Reageer
  2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-06-2017 om 23:45

Dat is lastig om zo te zeggen. Een compleet nieuwe installatie behoort normaal gesproken zowel op een subdomein als subdirectory te werken. Als u bestanden verplaats van een subdomein naar subdirectory kan het wel zijn dat bepaalde urls niet goed werken en de CSS daardoor ook niet laadt (oude url's in de database bijvoorbeeld)

Mocht u er niet uitkomen dan kunt u wellicht eens een ticket aanmaken bij onze technische support, doorgaans niet bedoelt voor site technische vragen, maar als het een kleinigheid is dan kijken ze er graag even naar.

https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

Vond u dit antwoord nuttig?