1. Iris Martens Member

Website weg na aankoop van webhosting

Topic geplaatst op: 28-06-2017 om 22:45

Ik heb gisteren een webhosting pakket gekocht en gelinked aan mijn domeinnaam. Dit heb ik mede gedaan omdat ik een bedrijfsemail aan wilden maken. Nu ik naar mijn website wil gaan kan ik deze echter niet meer openen. Ik had een template website van Cargo collective. Kan mij uitgelegd worden welke stappen ik moet ondergaan om mijn website weer te kunnen zien? Ik las iets over verhuizen maar cargocollective zegt dat er een fout is en ik kan niet meer in mijn admin op deze website.

2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-06-2017 om 01:18

Uw hosting pakket zal in dat geval nog leeg zijn.

Wanneer u een domeinnaam verhuisd en deze koppelt aan het hosting pakket verhuisd de website zelf niet automatisch mee. Alleen de domeinnaam zelf is naar ons verhuisd.

Wel is het domein misschien zo in te stellen dat het domein moet doorverwijzen naar 'Cargo collective' en het mailverkeer doorverwijst naar de server van Versio. U heeft als dit de bedoeling is dan wel DNS gegevens nodig van 'Cargo collective'

Mocht u daar verder niet uitkomen dan is aan te raden contact op te nemen met onze techniche support die u kunnen assisteren met het instellen van het domein als u daar problemen mee ondervindt.

https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

Vond u dit antwoord nuttig?