1. Robin De Jong Member

Hosting pakket suspended

Topic geplaatst op: 28-06-2017 om 10:39

Hallo,

Vannacht kreeg ik ineens een email dat ons hostingpakket suspended is. Hoe kan dit? en hoe kan ik het oplossen? Ik zie in het versio klanten portaal geen enkele mogelijkheid om dit op te vragen. Ook staat daar niet vermeld dat het pakket suspended is? Hopelijk krijg ik op deze manier meer duidelijkheid. Volgens mij is dit de enige manier om contact op te nemen

2. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 10:42

Hallo,

de bandbreedte van uw pakket is overschreden met meer dan 5 GB. U dient bandbreedte bij te kopen via het klantenpaneel, dan wordt het pakket weer geactiveerd. Klantenpaneel, webhosting, overzicht, vergrootglas voor pakket, upgraden, bandbreedte bijkopen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Robin De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 10:45

Wat kan er voor hebben gezorgd dat er binnen 2 weken meer als 25GB op een simpele website is gebruikt (domein is 6 weken oud, website 2 weken live)? Kan ik dit ergens terug vinden?

Dank voor de snelle reactie

4. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 10:47

Dat is verbruikt door de webserver op het domein mus**************st.nl

5. Robin De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 10:58

Ja dat is op het moment het enige domein wat op daarop draait. Maar hoe kan dat? Er staan 2 (170kb + 21kb) plaatjes op en voor de rest 2 formulieren. Kan ik ergens terug vinden wat de rest van de 25GB heeft opgebruikt?

Er is nu 6GB bijgevoegd. Wanneer komt de site weer online?

6. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 11:03

Het hostingpakket is bij deze weer actief. Via statistics/logs in directadmin kunt u zien waar de bandbreedte door verbruikt is.

7. Robin De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 11:13

Daar zie ik dat er 24.64GB op 26/6/2017 gebruikt is. Daarnaast zie ik 70.764 hits in juni. Is er een DDOS aanval geweest op de server?

8. Robin De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 11:14

Daarnaast vind ik het raar dat de Usage Log leeg is. Betekend dat dat er meer aan de hand is?

9. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-06-2017 om 13:41

De user log staat hier los van, dat heeft er niets mee te maken. Er is geen Ddos aanval geweest op de server, dit heeft enkel betrekking op uw website zelf. Ik raad u aan even te controleren of er geen lek in de website zit, en of alles up to date is.