1. Marit Buizer Member

Sitebuilder stoppen

Topic geplaatst op: 24-06-2017 om 10:35

hoe kan ik sitebuilder verwijderen? Ik wil graag een andere manier gebruiken.

Reageer
  2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-06-2017 om 10:42

Hallo, de sitebuilder stopzetten kan door deze uit te zetten via https://www.versio.nl/customer/domains/manage/maritbuizer.nl -> knopje uitzetten bij "Sitebuilder". Indien u dit doet binnen de 14 dagen na aankoop zal de sitebuilder nog gecrediteerd worden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Marit Buizer Member
    Reactie geplaatst op: 24-06-2017 om 10:43

Heb het al gevonden, nu zijn gelijk alle e-mailadressen onbenaderbaar, dus moest weer een nieuwe bestellen. Haha, het werkt soms wel heel goed. Dat is dus dubbel betalen voor sitebuilder. stom

4. Marit Buizer Member
    Reactie geplaatst op: 24-06-2017 om 12:17

Help! nu zijn mijn e/mailadressen dus weg, probeer met d enieuwe aan de slag te gaan. Maar dat lukt nu weer niet. Grrrrrr

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-06-2017 om 12:24

@Marit Buizer Indien uw e-mail adressen zijn aangemaakt op de sitebuilder en u zegt de sitebuilder op is het normaal dat de e-mail ook niet meer werkt. U zal het domein dan moeten toevoegen op een hosting pakket of op een andere server, en daar de e-mail adressen opnieuw aanmaken.

6. Marit Buizer Member
    Reactie geplaatst op: 24-06-2017 om 12:31

Ja, dat heb ik al gedaan, nieuwe sitebuilder gekocht en alle adressen opnieuw aangemaakt.
    Alleen ik kan ze niet in outlook.

7. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-06-2017 om 12:37

@Marit Buizer Heeft u het domein ook al terug gekoppeld aan de Sitebuilder in uw klantenpaneel? De DNS moet namelijk weer verwerkt worden. Het duurt gemiddeld 4 à 8 uur, maximaal 24 uur voor de DNS volledig is verwerkt. Indien het dan nog niet werkt is het best een support ticket aan te maken via support@versio.nl om dit te laten nakijken.