1. DJJ Truijens Member

    Verhuisaanvraag : "Token incorrect"

    Topic geplaatst op: 22-06-2017 om 19:41

    Ik krijg de melding dat de Token incorrect is als ik de code van KPN invul.
    Kopieeren of handmatig invullen, niets helpt. Ik heb de code uitgebreid gecontroleerd en ik voer het echt correct in.
    Is dit iets wat ik bij KPN moet oplossen of is er aan de kant van Versio iets wat ik niet goed doe?

    Reageer
  2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-06-2017 om 01:48

    Het is in dat geval aan te raden contact op te nemen met KPN om te verifiëren of de code 100% correct is en probeer het nadien opnieuw. De code die u bij ons invoert wordt automatisch ingevoerd bij SIDN (uitgever .nl domeinen) om de verhuizing in gang te zetten. Als de code niet wordt geaccepteerd is het doorgaans een incorrecte code.

    Mocht het daarna nog mislukken dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk per ticket/mail om dit verder na te laten kijken.

    Vond u dit antwoord nuttig?