1. Jan De Rooij Member

Installatron

Topic geplaatst op: 15-06-2017 om 14:00

Ik heb gezien dat de Directadmin is veranderd. Ik kon vroeger via de DirectAdmin naar installatron backups maken, Wordpress en plugins updaten. Deze functie's zie ik niet meer terug. Hoe kan ik nu automatische backups maken en Wordpress en plugin's updaten ?

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-06-2017 om 14:13

Installatron is niet meer aanwezig op de nieuwe servers. U kunt dat nu vinden onder softaculous binnen directadmin.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jan De Rooij Member
    Reactie geplaatst op: 15-06-2017 om 14:31

En waar vind ik softaculous binnen directadmin. (waar is het knopje ?

4. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-06-2017 om 14:46

U logt in op directadmin, klikt op het betreffende domein, en scrollt op dit scherm helemaal naar onder. Daar vindt u 'Softaculous applications installer' onder de kop 'Advanced features':

https://www.versio.nl/artikelen/356-hoe-installeer-ik-een-applicatie-via-softaculous-zoals-wordpress-joomla-magento

5. Jan De Rooij Member
    Reactie geplaatst op: 15-06-2017 om 15:30

Dit had ik ook al gevonden, maar ik wil geen nieuwe applicatie installeren, maar mijn website gemaakt in Wordpress inclusie de plugins updaten. Verder wil ik automatisch backups naar Dropbox instellen. Hebben jullie geen documentatie beschikbaar hoe ik dit kan doen.

6. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-06-2017 om 16:29

Wij hebben daar helaas geen documentatie voor beschikbaar. De installatie moet terug te vinden zijn binnen softaculous vanuit waar u de backup kan laten maken. Dropbox is daarbij ook mogelijk