1. Alex Vercauteren Member

Website suspended?? (alweer!!)

Topic geplaatst op: 10-06-2017 om 17:27

Ik hoor net weer eens van mijn klant (lacucinadiisabella.net) dat haar website WEERAL plat ligt wegens suspended.. vorige keer was dit blijkbaar door vele spam e-mails dat verzonden werden, maar nu heb ik hier niets van melding over gehad en is ie toch suspended en krijg ik het deze keer niet terug online waardoor ik niets kan updaten in wordpress en ook totaal niet zelf kan uitzoeken hoe dit weeral kan..

Als dit zo blijft verder gaan, dan ben ik bijna verplicht om een andere hosting te zoeken, maar wil dit niet omdat ik altijd tevreden ben geweest van Versio, enkel laatste maanden niet meer, wegens veel spam en problemen (ik lees het hier op het forum wel meerdere keren laatste tijd)..

Graag oplossing hiervoor.. ik post het hier aangezien ik de link naar een helpdesk ticket maken ook niet meer vind..

alvast bedankt voor iemand met een oplossing!

Reageer
  2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-06-2017 om 17:36

Hallo, uw hosting pakket verstuurde nog steeds spam. Ik heb het malware bestand gewist en de website weer actief gezet. U kunt ervoor zorgen dat Wordpress en plugins steeds up-to-date zijn.

Vond u dit antwoord nuttig?