1. Ivo Beuken Member

PHP afgelopen dagen gewijzigd?

Topic geplaatst op: 09-06-2017 om 21:47

Mijn Magento webshop was via de browser niet meer bereikbaar. Ook de admin was niet meer bereikbaar. Ik kreeg een foutmelding en via wat googelen bleek dat ik in de code accolades ({ en }) moest toevoegen. De code werkte voorheen feilloos. Na toevoeging kon ik de website weer benaderen. De {} zouden te maken hebben met een andere PHP versie. Klopt het dat Versio hier iets aan veranderd heeft?

Reageer
  2. Ivo Beuken Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2017 om 21:58

Wat zou er in de directadmin moeten staan bij de PHP version selector bij mijn Magento webshop die op PHP5 werkt bij First PHP en Second PHP?
    First PHP lijkt me PHP5.5 fastcgi te moeten zijn. Maar wat voor functie heeft Second PHP en waar zou die op moeten staan?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-06-2017 om 22:47

De eerste PHP versie is de PHP versie die wordt weergegeven op de website, wat daar dus staat ingesteld is de PHP versie waarop de site draait. De 2e versie wordt niet gebruikt.

Mocht u problemen houden met de website, neem dan even contact op met onze technische helpdesk per ticket. Andere forum gebruikers kunnen u in dat geval waarschijnlijk niet helpen.

Vermeld in het ticket duidelijk om welk domein het gaat en welke error u krijgt. Raadpleeg eventueel de error log in Directadmin hiervoor (Site summary, Statistics & Logs -> Full error report). We zullen het dan voor u nakijken wat er aan de hand is.

4. Ivo Beuken Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2017 om 23:00

Bedankt voor de reactie. Hoe maak ik een ticket aan? Voorheen kon dat via het klantenpaneel, maar daar kom ik nu altijd uit in een kringetje: ticket --> helpdesk --> formum

5. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-06-2017 om 23:04

Zie hiervoor het artikel
    https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk