1. Lucas Van Onna Member

Website not secure/forbidden

Topic geplaatst op: 08-06-2017 om 00:13

Ik heb niets aan mijn website veranderd en zelfs een backup gerestored, maar mijn site is onbereikbaar. Hoe kan dit ineens?
    Als ik naar de website ga klopt eerst het ssl cert niet, en daarna als ik toch door wil gaan krijg ik een forbidden error.

2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-06-2017 om 00:55

Voor andere forumgebruikers is dat helaas een lastige vraag om zo zonder verdere info en toegang tot uw account hier een antwoord op te geven. U zou kunnen controleren of de SSL nog wel goed staat geïnstalleerd en/of de site bestanden nog staat in de map /domains/uwdomeinnaam.nl/public_html/ en dat soort dingetjes.

Mocht u er niet uitkomen dan kunt u een helpdesk ticket bij ons aanmaken met verdere informatie over de domeinnaam zodat onze technici dit voor u kunnen bekijken verder.
    https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Lucas Van Onna Member
    Reactie geplaatst op: 08-06-2017 om 01:24

Tja, ik snap er zelf ook weinig van. Ik zit nu met een vriend aan de lijn en hij kan gewoon op de website vanaf een ander IP-adres. Ik kan hier met al mijn computers niet op de site.

Ik heb dit probleem heel af en toe. Dan werkt het niet meer, en later opeens wel. Volgens mijn browser is het door SSL-cert, maar dat is vrij onlogisch.

4. Lucas Van Onna Member
    Reactie geplaatst op: 08-06-2017 om 01:40

Na het resetten van router en modem doet de site het weer.... wat kan dit betekenen?

5. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 08-06-2017 om 10:07

Je ip is/was geblokkeerd. Vraag Versio deze op de whitelist te zetten als je een vast ip hebt.

6. Lucas Van Onna Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2017 om 00:32

Maar het gebeurd dus soms wel, en soms niet. Ik zal in ieder geval even mijn ip doorgeven.