1. Julius Slager Member

Website niet meer bereikbaar

Topic geplaatst op: 06-06-2017 om 21:38

Hallo,

Ik merk dat mijn website niet meer bereikbaar is. Ik heb al enige tijd niets aan mijn website veranderd, en na de laatste wijzigingen heb ik hem getest en werkte hij goed.

Nu krijg ik een melding:
    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request www.juukslager.eu

Wat is er aan de hand?

Graag uw reactie.

2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-06-2017 om 22:38

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Doorgaans is een internal server error een rechtenprobleem.

Ik raad aan de error logging in Directadmin eens te raadplegen onder "Site summary, Statistics & logs" in Directadmin en dan Error log.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Julius Slager Member
    Reactie geplaatst op: 06-06-2017 om 22:53

Goedenavond,

Wat bedoelt u met een rechtenprobleem? Ik heb de domeinnaam en de hosting betaald. Dus welke rechten, waarop?

Ik heb gekeken, en er is een lange error-log. Maar ik kan hier geen wijs uit. Zoals gezegd, ik heb niets veranderd aan de website sinds de laatste keer dat hij goed werkte. Graag wat meer hulp van jullie kant wat er aan de hand is. Wilt u dat ik u de error log als bestand stuur?

Ik wacht uw reactie af.

4. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-06-2017 om 23:56

Uw pakket heeft de maximale schijfruimte overschreden waardoor alles niet meer goed geladen kan worden. U dient of ruimte vrij te maken op uw pakket of het pakket te upgraden naar een groter pakket zodat u meer schijfruimte heeft.

Dit laatste kan via het klantenpaneel onder:

Mijn producten -> Webhosting -> Overzicht -> Vergrootglas voor pakket -> Upgraden.