1. Ashkan Mohammad Khan Member

    Kan niet inloggen bij de mailbox

    Topic geplaatst op: 06-06-2017 om 13:36

    Geachte heer/mevrouw,
    Wij kunnen niet meer inloggen bij onze mail: info@tandartsdegroenehoek.nl
    het wachtwoord is wel goed.

    Mvg,Team Tandartspraktijk De Groene Hoek
    A.M.Khan

  2. Rakesh Kalyan Member
    Reactie geplaatst op: 06-06-2017 om 23:26

    Sorry Khan, maar ik heb de zelfde probleem, sinds vandaag mod kijk even serieus naar aub loop zo mijn klanten mis.

    BVD

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-06-2017 om 23:49

    @Ashkan:
    Functioneert het inloggen op de webmail wel goed? tandartsdegroenehoek.nl/webmail

    Indien dat wel werkt raad ik aan de mail settings eens volledig na te kijken.
    https://www.versio.nl/artikelen/31-wat-zijn-de-pop-imap-en-smtp-gegevens-van-mijn-email-account

    Mocht beiden geen oplossing bieden dan kunt u een ticket bij ons aanmaken zodat onze technici dit verder kunnen uitzoeken voor u:
    https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

    @ Rakesh:

    De server waar uw hosting pakket op staat wordt deze nacht gemigreerd naar ons nieuwe hosting platform zoals aangekondigd. Om problemen en corrupte data met de synchronisatie te voorkomen staan de accounts tijdelijk uit. Zodra dit is afgerond zal dit weer worden vrijgegeven en draait uw website vanaf het nieuwe platform. Dit zal binnen enkele uren zijn afgerond.

    De status van de migratie kunt u volgen op onze statuspagina:
    https://www.versio.nl/status

    Vond u dit antwoord nuttig?