1. Jurgen Debecker Member

Automatisch verlengen uit

Topic geplaatst op: 05-06-2017 om 22:32

Beste,

Indien automatisch verlengen (domein / hosting / ....) uit staat, word ik dan vooraf verwittigd voor het verstrijken van de termijn via mail / factuur / etc... ? Is er maw een trigger?
    Kan er dan ook met de standaard betaalmethode worden gewerkt ipv online portemonnee ?

Mvg,

Reageer
  2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-06-2017 om 22:42

U ontvangt inderdaad 15 en 45 dagen voor het verlopen van het product een e-mail net als bij automatische verlengingen. Maak eventueel voor de zekerheid een agenda melding in uw telefoon aan zodat u niet vergeet tijdig te verlengen en voeg onze mailadressen eventueel toe aan uw vertrouwde contacten zodat de automatische mails niet mogelijk gefilterd worden.

Standaard worden automatische verlengingen via de portemonnee uitgevoerd die u nadien weer dient in te vullen, indien u handmatig verlengd kunt u kiezen uit alle betaalmethoden die Versio te bieden heeft om de handmatige verlenging uit te voeren. Zorg er alleen voor dat u tijdig verlengd en betaald voordat het product verloopt.

Zie voor meer informatie:
    https://www.versio.nl/artikelen/28-hoe-werken-verlengingen-van-abonnementen

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Teunis Overeem Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 09:13

Beste Gerald,
    ik heb mijn instellingen op 'automatisch verlengen' staan, maar moet blijkbaar de portemonnee vullen. Nu krijg ik de volgende melding."De server waarmee verbinding gemaakt wordt, gebruikt een beveiligingscertificaat dat niet kan worden gecontroleerd. Een benodigd certificaat valt niet binnen de geldigheidsduur. als gekeken wordt naar de huidige systeemklok of tijdstempel in het ondertekende bestand. Deze server blijven gebruiken?" Ik wil graag gebruik blijven maken van jullie diensten voor mijn e-mail. Hoe krijg ik de boel weer aan de praat?

4. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-08-2017 om 10:03

Hallo,

Het probleem met het mailcertificaat is reeds verholpen. De mail moet nu weer naar behoren werken.

Onze excuses voor het ongemak.

5. Anouk Meelhuysen Member
    Reactie geplaatst op: 25-09-2017 om 13:43

Beste,
    Ook dit jaar werd ik per mail geattendeerd dat mijn factuur klaar stond en ook dit jaar heb ik de factuur handmatig betaald door het opwaarderen van het saldo. Daarbij heb ik ook het automatisch verlengen aangezet. Maar toen werd het verwarrend... ik kreeg vervolgens een mail dat er middels de automatische betaling het bedrag was afgeschreven, maar dat ik er nog een bedrag openstaat van 0,73 ct. Dat begreep ik niet helemaal. Ik was in de veronderstelling dat alles was betaald. Nu gaat het mij niet om die 73 cent, maar toen ik het saldo wilde opwaarderen kreeg ik de melding dat 5 euro het minimum bedrag is. Zouden jullie in jullie administratie willen kijken of er iets is misgegaan en hoe we dit kunnen oplossen?

Hartelijke groet,
    Anouk

6. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-09-2017 om 13:50

Geachte Anouk,

Kunt u hier een ticket voor aanmaken dan zal dit voor u worden nagekeken. U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.