1. Giovanni De Kuyer Member

Website niet overal online

Topic geplaatst op: 14-03-2012 om 21:06

Ik heb een website online gezet namelijk www.klinkerwerkengio.be maar het blijkt dat die site niet overal online staat. Ikzelf kan de website wel zien en een paar anderen ook maar meer dan de helft van de personen die ik ken hebben het probleem dat de website bij hun niet online staat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat wel iedereen de website open krijgt.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-03-2012 om 21:14

Dag Giovanni, het kan een tijdje duren voor een nieuw domein overal gekend is op het internet, dit hangt af van de internet provider. DNS wijzigingen kunnen 24 uur duren.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Giovanni De Kuyer Member
    Reactie geplaatst op: 16-03-2012 om 19:48

Het kan inderdaad een tijdje duren maar du is het al bijna een week aan de gang en nog altijd niet iedereen kan mijn website zien. In het begin van de week heb ik ook al een mailtje gestuurd waarbij ip-gegevens die de site niet konden bekijken en die mensen kunnen nu nog altijd niet aan de website. Hoe komt het dat hij gewoon niet overal online staat?

4. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-03-2012 om 23:37

Onderzoek eens wat voor internet providers deze mensen hebben, wellicht vind je een overeenkomst tussen deze bezoekers.