1. Esther Maliepaard Member

2 vragen voor begin

Topic geplaatst op: 29-04-2017 om 00:36

Hallo!

De sitebuilder klinkt erg interessant, maar omdat je al gelijk een domeinnaam moet koppelen voor gebruik, heb ik eerst 2 vragen.

- Zijn er verschillende paketten voor sitebuilder? (zoiets als basic, advanced, professional) of is echt alles wat wordt genoemd al mogelijk voor 0,75 cent per maand zonder advertenties? Ik kan dit niet duidelijk vinden op de website van versio.

- Is het mogelijk om de sitebuilder eerst op te zetten met een andere domeinnaam, zodat ik de domeinnaam die ik wil koppelen kan gebruiken tot de website klaar is, en vervolgens de website aan de domeinnaam koppelen die ik wil?

Alvast bedankt!

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-04-2017 om 01:04

Bedankt voor uw interesse.

De Sitebuilder heeft voor een ieder dezelfde functionaliteiten, wij hebben geen verschillende pakketten. U kunt dus gebruik maken van alle functies die de Sitebuilder te bieden heeft.

De Sitebuilder is te bestellen als Add-on op een domein en geldt dus ook voor alleen dat domein. U kunt dit niet achteraf aanpassen. Wel biedt de Sitebuilder een 14-dagen niet goed geld terug garantie. U kunt dan de Sitebuilder op een domein opheffen en dan wordt de Sitebuilder gecrediteerd en verwijderd voor dat domein. De domeinnaam kunt u dan wel eventueel koppelen aan een normaal hosting pakket.

https://www.versio.nl/artikelen/107-hoe-kan-ik-binnen-14-dagen-na-aankoop-mijn-geld-terug-krijgen

Vond u dit antwoord nuttig?