1. Peter Van Den Akker Member

Domein verhuizen binnen versio

Topic geplaatst op: 13-03-2012 om 15:33

geachte lezer,
    ik heb een domein draaien bij een andere versio klant, en nu ik zelf bij versio zit als reseller zou ik graag dat domein willen verhuizen naar mijn eigen resellers account.

nu heb ik via mijn online portomonaaie betaald en het bedrag is ook afgeschreven, nu kreeg ik alleen de e-mail dat het mislukt is omdat het domein al geregistreerd is bij versio bij een andere klant.

mijn vraag is simple, hoe los ik dit op zodat ik het domein alsnog naar mijn resellers account kan transferen.

Bij voorbaat dank, Peter

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-03-2012 om 18:12

Dag Peter, je kan het domein overbrengen naar je eigen Versio account via "Push beheer" : "Uw domeinnamen" -> "Push beheer". Dit is gratis. Voor het betaalde bedrag kan je een mailtje sturen naar de support.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Peter Van Den Akker Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2012 om 20:34

Dat verklaard een hoop, bedankt voor de snelle reactie, ik ga er meteen mee aan de gang.

met vriendelijke groet, Peter

4. Peter Van Cauwenberghe Member
    Reactie geplaatst op: 27-02-2016 om 16:53

Ik had nog een extra vraagje, bij het pushen van een domain naar een andere account gaan alle DNS settings etc... an ook netjes mee ?

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-02-2016 om 17:04

@Peter Van Cauwenberghe Bij een domeinnaam push blijven de DNS instellingen ongewijzigd.