1. Arjan Member

Ingangs-/vernieuwdstum domeinnaam

Topic geplaatst op: 22-04-2017 om 02:11

In de nacht van 19 op 20 april 2017 heb ik een domeinnaam verhuisd naar Versio.
    Het was rond 00:30, dus 20 april, maar op sidn.nl zag ik dat de laatste wijziging toen werd gezet op 19 april (zomertijd speelt wellicht mee).
    Later heb ik de owner 2 maal aangepast, en toen werd bij SIDN alsnog 20 april aangegeven als laatste wijziging.
    Wat is nu de officiele datum waarop de domeinnaam is ingegaan en waarop deze jaarlijks vernieuwd moet worden?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-04-2017 om 09:51

Hallo, op deze link in uw klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/domains/ zal u de datum zien waarmee u rekening dient te houden in de kolom "Verloopt".

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2017 om 17:49

Waar het mij om gaat is dat SIDN een andere datum had dan Versio.
    Waar vind ik de officiele start- en einddatum van mijn domeinnaam?

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-04-2017 om 17:59

Het domein is steeds een jaar geldig, dus voor uw domein in dit geval is het domein geldig tot 20-04 (datum van registratie zoals op de factuur), echter hanteert ons systeem 2 dagen marge mocht er iets misgaan bij het verlengen, het domein dient dan verlengd te worden voor 18-04. Het domein blijft wel gewoon een jaar geldig tot 20-04 maar dient voor de aangegeven verloopdatum in uw klantenpaneel verlengd te worden.

5. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 23-04-2017 om 15:03

Thnx.