1. Ellen Buwalda Member

Bruteforce protection (contact?)

Topic geplaatst op: 14-04-2017 om 17:12

Ik heb nu al een tijdje deze melding bij het inloggen en al diverse pogingen gedaan om online via het forum en de helponderwerpen hierover info te vinden (met minimaal 3 woorden) maar niets gevonden. Of ik zoek slecht of er is idd niets hierover geplaatst.
    Wel heb ik info gevonden over de brutal attack.
    Ik wil graag weten waar ik nu precies wat moet wijzigingen nav de melding "We recommend you to change your admin login URL, so that this message is no longer displayed on your website."
    Helaas ben ik geen techneut dus en beperkte WP kennis dus moet mij redden met vraag/antwoord/zoeken/vinden.
    Helaas merk ik ook dat de chatfunctie niet (meer) actief is en het zoeken op de website soms een drama is. Bijv de info "contact helpdesk" brengt mij niet naar telefonisch contact info. Jammer wat ik vind door deze ervaringen met beeldvorming over Versio nu niet zo positief terwijl dit wel zo was.
    Hopelijk word ik met dit bericht wel verder geïnformeerd zodat ik de bruteforce protection melding voorgoed kan voorkomen.
    bvd mvg Ellen

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-04-2017 om 09:44

Hallo, de brute force pagina kunt u verwijderen door de login URL te wijzigen van naam. Voor Wordpress kan dit met een plugin: https://nl-be.wordpress.org/plugins/rename-wp-login/ U kunt dan een login URL kiezen/instellen zonder het woord 'login' en 'admin' in.

Vond u dit antwoord nuttig?