1. Nico Elisk Member

Domein verhuizen binnen Versio

Topic geplaatst op: 13-04-2017 om 08:47

Hoi,

Graag wil een domein verhuizen naar Versio, ik heb de verhuiscode, echter de domein is al geregistreerd bij Versio, nu is er totaal geen contact meer met de beheerders, dus een push oid aanvragen gaat niet werken.. Waarom kan ik niet gewoon met de verhuiscode alsnog het domein binnen Versio verhuizen?

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-04-2017 om 09:54

De EPP code is alleen te gebruiken als het domein extern staat. Als het domein bij ons geregistreerd staat is dat alleen mogelijk via de interne push.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Nico Elisk Member
    Reactie geplaatst op: 13-04-2017 om 10:15

Bedankt, voor het antwoord. Zoals eerder vermeld reageert de beheerder niet meer. Een interne push gaat er dus niet van komen. Wat zouden jullie als oplossing bieden? Bijvoorbeeld het domein eerst naar een andere registrar te verhuizen en daarna weer terug naar jullie? Of loop ik dan ook tegen problemen aan wanneer ik het domein weer terug naar Versio verhuis?

4. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-04-2017 om 10:28

Het eerst verhuizen naar een andere registrar en weer terug verhuizen is inderdaad een optie. Voor nu is daar helaas nog geen andere oplossing voor beschikbaar.

5. Nico Elisk Member
    Reactie geplaatst op: 13-04-2017 om 10:55

Oké dat heb ik inmiddels gedaan. Weet je zeker dat wanneer ik ze straks terug verhuis naar Versio ik ze gewoon zonder problemen kan koppelen aan een reseller account?

6. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-04-2017 om 11:09

Ja, dan kunt u ze zonder problemen koppelen aan uw reseller pakket.