1. Emiel Berghuis Member

Reseller hosting pakketten.

Topic geplaatst op: 11-03-2012 om 19:38

Beste,

Vraag 1,

Ik heb een aantal hosting pakketten aangemaakt van 100 mb disk space, nou is er bij alle pakketten de optie Suspend at limit is uitraard aangevinkt, nou is het probleem dat er dat desontdankt mijn klant genoon door gaat met uploaden van afbeeldingen en zijn account onderhand al 280 mb groot is terwijl ik in de configuratie aangegeven heb dat hij max 100 mb aan data mag uploaden, hoe krijg ik deze limiet wel werkend?

Vraag 2, Bij 1 domein krijg ik de melding "This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources." te zien, nou heb ik hier meteen actie op ondernomen en alls op unlimited gezet zodat de website weer berijk baar zou moetten zijn, maar dit is echter niet het gaval de website blijft uit de lucht, hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. Alex Bouma Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2012 om 10:14

Beste Emiel

Vraag 1,
    Ik denk dat dit komt omdat er maar 1x per dag een check word uitgevoerd op de gebruikte diskspace en dat daarom het suspend op zich laat wachten maar hier ben ik niet helemaal zeker van.

Vraag 2,
    U kunt vanuit het reseller directadmin paneel de desbetreffende gebruiker aanklikken en dan 'unsuspend' aanklikken.

Mvg, Alex

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-03-2012 om 10:20

Hoi Emiel,

Aanvulling op vraag 2:
    Je kunt eventueel inloggen als de gebruiker en dan bij Domain administration de domeinnaam unsuspenden.

4. Emiel Berghuis Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2012 om 11:17

Beste,

Bedankt voor jullie reacties!

@Reshad Bashit, Klopt het dat er maar 1x geconteroleerd word per dag m.b.t. het oveschijden van de datalimiet?

alvast bedankt voor je reactie.

5. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2012 om 21:02

Account wordt alleen gesuspended als de DATAverkeerlimiet wordt overschreden.
    Bij overschrijden van disklimiet worden bestanden als leeg geuploaded (0 kB, zelf ook ondervonden ;) )

en worden emaisl niet meer opgeslagen.
    Weet niet of daar een melding van komt bij de afzender.