1. Quint Engel Member

Subdomein doorverwijzen

Topic geplaatst op: 06-04-2017 om 09:24

Ik wil graag een subdomein (domein geregistreerd bij andere provider) doorverwijzen naar een stukje serverruimte van mijn reseller pakket. Ik heb hiervoor een nieuwe user aangemaakt (op reseller level) en voor deze user het gewenste/aangemaakte subdomein ingevuld. Als ik vervolgens inlog in DirectAdmin als deze nieuwe user staat het subdomein keurig vermeld bij Domain Setup.

Het ip-adres van deze user heb ik vervolgens ingesteld als A-record bij de configuratie van mijn subdomein (bij de andere provider). Echter lukt het niet om het subdomein via een browser te benaderen (blijft laden of krijg Pagina niet gevonden).

Ik ben niet zo bekend met DNS e.d., dus het is voor mij redelijk nieuw. Doe ik iets verkeerd? Zie ik iets over het hoofd? Ik weet dat het tot 24 uur kan duren, maar het is nu ruim 12 uur geleden dat ik de instellingen heb doorgevoerd.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Mvg Quint

2. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-04-2017 om 10:43

Beste,

om welk subdomein gaat het precies? En maakt u daar ook gebruik van directadmin? Zoja, is het subdomein aangemaakt in subdomain management?

Ik hoor het graag.

Vond u dit antwoord nuttig?