1. L Ceylan Member

Ik krijg geen emails in Roundcube!

Topic geplaatst op: 05-04-2017 om 19:56

Goedenavond,
    Ik heb via Direct admin email adressen aangemaakt.
    Via een gmail account heb ik een paar test emails gestuurd, maar krijg niets binnen.
    Gebruik het voor zakelijke doeleinden, dus het zou fijn zijn als ik mails binnen krijg.

Kan er iemand mij helpen hierin?

Met vriendelijke groet,
    L.Ceylan

Reageer
  2. L Ceylan Member
    Reactie geplaatst op: 05-04-2017 om 20:03

Ik wil namelijk emails in G-mail importeren, maar vraagt om een beveilingslink die ik moet krijgen.
    Deze krijg ik ook niet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-04-2017 om 10:37

Kunt u hiervoor een ticket aanmaken via het klanten paneel. Dan kunnen wij dat voor u nakijken.

4. Albert Knoop Member
    Reactie geplaatst op: 27-04-2017 om 09:49

Wij willen dit ook graag weten, kunt u dit openbaar maken aub ik heb hetzelfde probleem al vanaf de eerste dag dat ik bij Versio een pakket heb gekocht werkt gewoon niets, alleen mijn domein werkt, verder geen forwarding email of catch all, ttotaal niets.

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-04-2017 om 13:25

@Albert Knoop U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets Graag het domein erbij vermelden zodat het onderzocht kan worden voor u.

6. Ine De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 17-06-2017 om 10:15

Sinds gisteren kan ik me niet meer rechtstreeks aanmelden bij Roundcube. Als ik probeer in te loggen krijg ik als melding aanmelden is mislukt.

7. Ine De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 17-06-2017 om 10:20

2e deel: Als ik me via Direct admin aanmeld, lukt het wel maar dan krijg ik een leeg postvak, dus mijn oude mails kan ik niet meer lezen.

8. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-06-2017 om 10:23

@Ine De Jong Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets We nemen contact met u op van zodra nagekeken.