1. Willem Gerrit Langbroek Member

Migratie server 112

Topic geplaatst op: 24-03-2017 om 12:45

Beste, vannacht is de migratie van server 112 gerealiseerd. Ik kan nu niet meer inloggen op mijn direct admin en niet meer via mijn FTP client. Wachtwoord en gebruikersnaam schijnen niet meer te kloppen. Kan dit weer in orde worden gemaakt?

Reageer
  2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-03-2017 om 13:00

Het inloggen werkt niet meer omdat u waarschijnlijk de verkeerde url gebruikt.

U kunt voor directadmin deze link gebruiken: http://vserver112.axc.nl:2222 en vserver112.axc.nl als host binnen de FTP client. Ik hoor graag of het daarmee werkt voor u.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Willem Gerrit Langbroek Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2017 om 13:05

Bedankt voor u vlotte reactie. Met het gebruik van de nieuwe twee url is het probleem opgelost.

4. Willem Gerrit Langbroek Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2017 om 14:07

Is de naam van mijn Nameserver ook gewijzigd. Voorheen gebruikte ik ns232.axc.nl
    en ns233.axc.nl Ik heb zojuist een nieuwe domeinnam geregistreerd en deze twee ingegeven maar krijg nu deze melding als ik de website wil bekijken "Het DNS-adres van de server van schoenenzaak-online.nl kan niet worden gevonden.".

5. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-03-2017 om 15:08

De nameservers zijn het zelfde gebleven. Die kunnen dus nog gewoon gebruikt worden.

schoenenzaak-online.nl is bereikbaar er zat alleen een schrijf fout in de config.php

Parse error: syntax error, unexpected '"' in /home/hidden/domains/schoenenzaak-online.nl/public_html/config.php on line 3

$user = hidden_login";

De quotes voor de gebruikersnaam stond er niet in. Dat heb ik voor u aangepast.

6. Willem Gerrit Langbroek Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2017 om 17:05

Bedankt voor het meedenken en het oplossend vermogen en de snelle reactie.

Fijn weekend gewenst.

7. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-03-2017 om 17:21

Graag gedaan en nog een fijne dag verder!

8. icomoda Member
    Reactie geplaatst op: 26-03-2017 om 23:41

Ik heb ook een probleem met de server migratie.. Mijn mysql user heeft plots geen rechten meer op de mysql views die ik gemaakt heb. Wel nog op alle tabellen.
    Dit voor www.droomdraakje.be
    Kunnen jullie dit oplossen?

9. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-03-2017 om 23:45

@icomoda Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets We nemen contact met u op van zodra nagekeken.

10. icomoda Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2017 om 09:26

Beste,

Ik kan daar geen ticket aanmaken. Ik kan enkel kiezen voor faq of dit forum.

Mvg

11. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-03-2017 om 10:59

Beste,

U dient eerst even een vraag in te voeren in het zoekveld, daarna krijgt u de optie om een ticket aan te maken.

12. Kees Sturkenboom Member
    Reactie geplaatst op: 22-06-2017 om 19:11

Ondervind dezelfde problemen als hierboven. Krijg geen email meer, geen toegang tot direct admin, toegangsnamen en wachtwoorden werken niet meer... Zit in het buitenland en ben zakelijk volledig van email afhankelijk.

13. Kees Sturkenboom Member
    Reactie geplaatst op: 22-06-2017 om 19:36

Nog even als aanvulling op bovenstaande: ik stuur als test een email aan mijn eigen emailadres maar die komt nooit aan. Reactie graag.