1. Hans Pieters Member

Klanten Paneel weer zichtbaar (ie8)

Topic geplaatst op: 07-03-2012 om 23:07

Nadat ik betaalde voor alleen Domeinregistratie kreeg ik een email waarin stond dat via het klanten paneel alle gegevens konder worden ingezien/gewijzigd indien nodig.
    Er was echter NIETS te zien onder de onderwerpen aan de linkerzijde van het paneel.
    De helpdesk bood geen uitkomst, behalve de tip om dan maar ie9 te installeren.

Het bleek eenvoudig te verhelpen door naast de url-adresbalk in ie8 compatibititeit
    aan te klikken. Toen werkte alles vlekkeloos. Helpdesker Chris evengoed nog bedankt.

2. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2012 om 09:03

Dat je compatibititeit aanzet is een teken dat je met een oude browser nog werkt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Hans Pieters Member
    Reactie geplaatst op: 09-03-2012 om 15:24

@RayHammer - Iets te snelle conclusie. "Compatibiliteitsweergave: deze modus kan worden gebruikt voor websites die zijn onworpen voor oudere brouwswers. Deze websites worden dan beter weergegeven, en problemen met verkeerd geplaatste menu's, afbeeldingen of tekst worden verholpen."
    Het valt mij vandaag op dat het paneelmenu zichtbaar blijft, onafhankelijk van de instelling van de "compatibiliteitsknop" in de brouwser van ie8. Blijkbaar heeft men de verouderde website snel aangepast aan de moderne brouwser die ie8 nog steeds is. Dit pleit heel erg voor de goede bedrijfsvoering van Versio en is blijk van klantgericht handelen. Dank voor de snelle aanpassing!

Vond u dit antwoord nuttig?