1. Bart De Boeck Member

    Reseller password werkt niet meer

    Topic geplaatst op: 01-03-2017 om 23:26

    Beste,

    Mijn reseller paswoord werkt niet meer zonder dat ik een reset heb uitgevoerd en geen enkele van mijn email paswoorden wordt nog aanvaardt.

    Kan iemand dit nakijken aub?

    Ik heb voor alle zekerheid het paswoord van mijn reseller account gereset, maar kan nu uiteraard niet meer aanmelden aangezien ik niet kan emailen.

    Reseller account: xenopad42

    Alvast bedankt,
    Bart

  2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-03-2017 om 11:04

    Kunt u hiervoor een ticket aanmaken via het versio klantenpaneel. Dan kan dat verder worden nagekeken voor u.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Rolando Montessori Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2017 om 21:59

    Ik probeer een ticket aan te maken, maar dat lukt niet. Ik kan geen mail meer verzenden. Server mail,axc.n.l Ik krijg bovendien ook geen toegang meer tot directadmin. Allemaal sinds vandaag

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Dirk Nijhuis Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2017 om 08:49

    Zelfde probleem hier. Hoe is dit op te lossen?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-03-2017 om 14:35

    Na de migratie is het IP gewijzigd van het hosting pakket. U kunt het beste de directadmin link bekijken via het versio klanten paneel. Daar staat de juiste url welke daarvoor gebruikt kan worden.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Niels Vos Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2017 om 07:10

    Ik heb exact hetzelfde probleem nu al bijna 8 dagen... kom niet meer in mijn resellerpakket. Er is nu twee keer een reset uitgevoerd door supportmedewerkers en twee keer exact na de reset kon ik ook niet met de nieuwe login inloggen. -.-

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-03-2017 om 13:06

    Ik heb dit nogmaals gemeld bij de betreffende collega. Het wachtwoord kan overigens niet zomaar wijzigen. Heb je geen wachtwoord wijziging uitgevoerd?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. illus Member
    Reactie geplaatst op: 16-03-2017 om 14:11

    Wij hebben hetzelfde probleem. Kan niet meer inloggen op de 'DirectAdmin'. En krijg ook klachten van klanten die op deze server (http://159.253.0.9:2222) draaien, dat ze geen mail meer ontvangen sinds (vandaag??).

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-03-2017 om 14:55

    Dat is de verkeerde url voor directadmin

    U kunt deze link daarvoor gebruiken: http://vserver29.axc.nl:2222/

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. seend Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 14:04

    Ik kan ook nergens meer inloggen ook niet via de nieuwe Url.
    Ook doen me website's het niet? Gisteren waren er geen problemen!

    Zeer vervelend dit!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 14:10

    Op de server waar u gebruik van maakt is niets gewijzigd. Kunt u even contact opnemen via onze livechat. Dan kunnen wij het voor u nakijken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. seend Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 14:16

    Het is erg druk op de helpdesk. Wij willen u daarom verzoeken om eerst uw vraag in toetsen in het zoekveld hieronder en onze veelgestelde vragen te raadplegen. Indien u er niet uitkomt kunt u na het intoetsen van uw vraag alsnog chatten met een medewerker of een helpdesk ticket aanmaken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Iwan Nijkamp Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 15:30

    Hallo Alex ik krijg de volgende melding als ik wil inloggen op de direct admin https://vserver188.axc.eu/ , melding : License has expired

    Als ik probeer te chatten krijg ik ook bovendstaande melding en opent het chatvenster zich niet

    Mvg Iwan

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 15:39

    Ik heb dat doorgegeven aan de systeembeheerder. Dit zal max. 10/15 minuten duren voordat het is opgelost.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  15. seend Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 16:45

    Nog steeds niet bereikbaar o.a. besteboilies.nl

    Vond u dit antwoord nuttig?

  16. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 17:04

    @seend, die website is hier wel bereikbaar. Graag even contact opnemen via onze livechat. Dan kan het direct worden nagekeken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  17. seend Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 17:11

    Al uren zo...

    Het is erg druk op de helpdesk. Wij willen u daarom verzoeken om eerst uw vraag in toetsen in het zoekveld hieronder en onze veelgestelde vragen te raadplegen. Indien u er niet uitkomt kunt u na het intoetsen van uw vraag alsnog chatten met een medewerker of een helpdesk ticket aanmaken.

    Klaar met dat Versio!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  18. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 17:21

    Klopt, als u die stappen volgt kunt u alsnog een chat openen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  19. seend Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2017 om 17:33

    Opgelost !
    Dank u Versio!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  20. Vernon Muir Member
    Reactie geplaatst op: 25-04-2017 om 13:34

    My username is dnasowb143.

    I have just reset my password, but I cannot login on either:
    http://vserver29.axc.nl:2222/CMD_LOGIN
    or
    https://vserver143.axc.eu

    PLEASE HELP!!!

    Vond u dit antwoord nuttig?