1. Twan Lommers Member

Hoe stel ik mijn SSL certificaat in?

Topic geplaatst op: 25-02-2017 om 23:42

Beste,

Inmiddels al weer een tijdje terug een SSL certificaat gekocht bij Versio.
    Echter lukt het mij maar niet om deze werkend te krijgen voor mijn website -> www.stage-internationaal.nl

Ik krijg steeds in mijn direct admin menu onder dit ''Paste a pre-generated certificate and key'':
    een hele lange code, maar als ik die dan kopieer bij mijn SSL-certificaat op het versio klantenpaneel zegt hij: ''Ongeldige CSR code ingevoerd. De CSR code kon niet worden gedecodeerd.''

Ik zou hier graag hulp bij willen hebben.

SSL certificaten (1)

Reageer
  2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-02-2017 om 10:21

Hallo, het certificaat is nog niet uitgegeven zo te zien in uw klantenpaneel. Kopieert u de CSR code inclusief de begin en eindregel?

Heeft u deze stappen reeds volledig overlopen: https://www.versio.nl/artikelen/95-hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Twan Lommers Member
    Reactie geplaatst op: 26-02-2017 om 17:24

Hallo,

Het lukt mij maar niet om een geldige CSR code te krijgen..

4. Twan Lommers Member
    Reactie geplaatst op: 26-02-2017 om 17:30

Het is gelukt, bedankt geen idee wat ik de vorige keer fout deed want deed voor de 20e keer precies hetzelfde maar nu werkte het wel..

5. swake Member
    Reactie geplaatst op: 18-03-2017 om 01:24

Blijkbaar kan ik hier geen nieuw topic starten . Ik heb me ssl besteld en reeds betaald maar mijn csr codes niet ingevuld . In mijn directadmin bij menu Advanced features is de optie SSL niet beschikbaar . Graag meer uitleg .

6. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-03-2017 om 10:34

@swake SSL Access is bij deze voor u aangezet op uw hosting pakket.

7. Marvin Van Den Berg Member
    Reactie geplaatst op: 30-03-2017 om 21:17

Hopeloos systeem dit om dit gezeur werkend te krijgen. De Let's Encrypt maar weer aktief gemaakt.
    De handleiding is niet juist want er zit meer in het .zip bestand dan aangegeven dus wat te kiezen. Heb je het, denk je dan, voor elkaar dan gebeurt er vervolgens niets.
    Dus maar weer het certificaat geannuleerd voor de tweede keer.

Gr, Marcel

8. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-03-2017 om 22:15

@Marvin

Bij ieder certificaat kunnen inderdaad per verschillende uitgever andere bestanden zitten. Het komt er op neer dat u altijd het www.domein.nl.cert invult onder de RSA private key op de SSL certificates pagina in Directadmin. De overige bestanden zijn de intermediate en root bestanden die geplaatst moeten worden op de pagina "CA Root Certificaat".

Mocht het niet lukken dan kunt u onze helpdesk per chat / ticket of e-mail bereiken zodat wij kunnen kijken waar het niet goed gaat en u kunnen helpen met de installatie.

9. Marvin Van Den Berg Member
    Reactie geplaatst op: 01-04-2017 om 15:53

Maar weer geannuleerd