-
Member
-
Versio medewerker
-
MemberReactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:27
Alles is geplaatst! Wat ik ontvangen heb in ieder geval! Zou u even op de server kunnen nakijken?
Alvast bedankt!Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:34
U was vergeten CA certificaten te activeren door middel van de checkbox https://prtscn.pics/image/IhCWP
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:38
Echt? Ik ga even checken?
-
MemberReactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:39
Dat was het dus! Heel erg bedankt! Wel vreemd dat met alle browsers werkte maar niet met firefox!
HEEL ERG BEDANKT!Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:01
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb echter geen server bij Versio. Waar moet je aangeven dat je CA certificaten wenst te activeren? Ik gebruik Plesk met een joomla website.
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:11
Hallo,
wij bieden helaas geen support op de installatie op een externe server. Dit dient u dan even te vragen aan uw hostingprovider. Ik weet helaas niet hoe dit werkt in Pleks.Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:13
Dat snap ik. Maar er wordt een zip bestand met vier bestanden geleverd met totaal geen uitleg wat daarvan te gebruiken. Want hierboven staat dat je er 3 dient te installeren. Waarom ontvang ik dan 4 bestanden en welke gebruik ik dan niet?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:20
U dient de bovenste 3 bestanden te gebruiken, de onderste gebruikt u niet.
Dan zal u vergeten zijn het intermedicate certificaat te plaatsen. Er dienen in totaal 3 certificaten op het hosting pakket toegevoegd te worden.