1. Sakis Delis Member

SSL Certificaat firefox, android mobiel

Topic geplaatst op: 24-02-2017 om 15:42

Goedemiddag,
    Onlangs heb ik ssl geinstalleerd op mijn site volgens jullie instructies. Met Edge, Chrome, Safari, IE alles lijkt in orde te zijn maar met Firefox voor desktop of mobiel de toegang tot de site wordt geblokkeeerd met de melding: [Uw verbinding is niet beveiligd
    De eigenaar van www...........nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.

Graag helpen aangezien 80% van de bezoekers gebruikt een mobiel tegenwoordig!

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-02-2017 om 15:54

Dan zal u vergeten zijn het intermedicate certificaat te plaatsen. Er dienen in totaal 3 certificaten op het hosting pakket toegevoegd te worden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sakis Delis Member
    Reactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:27

Alles is geplaatst! Wat ik ontvangen heb in ieder geval! Zou u even op de server kunnen nakijken?
    Alvast bedankt!

4. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:34

U was vergeten CA certificaten te activeren door middel van de checkbox https://prtscn.pics/image/IhCWP

5. Sakis Delis Member
    Reactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:38

Echt? Ik ga even checken?

6. Sakis Delis Member
    Reactie geplaatst op: 24-02-2017 om 16:39

Dat was het dus! Heel erg bedankt! Wel vreemd dat met alle browsers werkte maar niet met firefox!

HEEL ERG BEDANKT!

7. C Swart Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:01

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb echter geen server bij Versio. Waar moet je aangeven dat je CA certificaten wenst te activeren? Ik gebruik Plesk met een joomla website.

8. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:11

Hallo,

wij bieden helaas geen support op de installatie op een externe server. Dit dient u dan even te vragen aan uw hostingprovider. Ik weet helaas niet hoe dit werkt in Pleks.

9. C Swart Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:13

Dat snap ik. Maar er wordt een zip bestand met vier bestanden geleverd met totaal geen uitleg wat daarvan te gebruiken. Want hierboven staat dat je er 3 dient te installeren. Waarom ontvang ik dan 4 bestanden en welke gebruik ik dan niet?

10. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-04-2017 om 15:20

U dient de bovenste 3 bestanden te gebruiken, de onderste gebruikt u niet.