1. Annelies Devilee Member

Installeren wordpress

Topic geplaatst op: 19-02-2017 om 11:09

ik wil wordpress installeren en ben bij de vraag naar domein. Nu staan er twee opties, de een is de naam van het domein dat ik heb aangemaakt (tevens de naam van de website) en een naam met daarin axc.nl en het nummer van de server. Moet ik een van beide kiezen of ze combineren?

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 11:22

Hallo, u dient uw eigen domeinnaam te kiezen.

Het domein met AXC is een tijdelijk domein dat u krijgt bij het hosting pakket.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Annelies Devilee Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 12:36

Ok dank
    nog een vraag: ik heb install aangeklikt, echter er lijkt niets te gebeuren. Installeren zou ongeveer 4 min moeten duren maar hij blijft op 1% staan.

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 12:43

@Annelies Devilee Ik heb even een installatie uitgevoerd in een test map en dit ging direct.

Heeft u ook eens getest via een andere browser?

5. Annelies Devilee Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 12:47

Ik heb niet getest. Is dat de bedoeling? Ik heb handleiding voor installeren gevolg en aan het eind installknop aangeklikt.

6. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 13:00

U kiest eerst de software die u wil installeren, vervolgens uw eigen domeinnaam kiezen, het vakje Directory maakt u leeg. En dan op Installeren klikken. Van hieruit werkt het correct, dus mogelijk ligt het probleem in uw browser, u kunt even testen via een andere browser.

7. Annelies Devilee Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 13:07

Als ik via google mijn website intyp kom ik bij webreus waar mijn naam staat geregistreerd en niet op min website, wat gisteren wel zo was nadat ik nameserver had aangepast. ik zal andere browser proberen.

8. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 13:15

Het domein verwijst naar ons en ik zie ook de tijdelijke DirectAdmin pagina op uw domein. De DNS zal nog niet volledig zijn verwerkt bij u. U kunt de browser cache eens legen en kijken of het nadien wel werkt. Het kan 24 uur duren voor de DNS volledig is verwerkt.

9. Annelies Devilee Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 13:22

Ik werk in chrome moet toch geen problemen geven?

10. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 13:28

Ik gebruik ook Chrome en de test installatie was meteen afgerond. Zal ik de installatie anders voor u uitvoeren op het domein?

11. Annelies Devilee Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 13:38

Graag,

12. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 13:47

De installatie is voor u uitgevoerd. U ontvangt nog een e-mail van ons met de login gegevens.

13. Annelies Devilee Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 14:05

Super, dank je! zal ook browser cache legen.