1. hipperdehopper Member

Mail niet beschikbaar

Topic geplaatst op: 15-02-2017 om 17:09

sins de verhuizing van server 059 werk mijn mail niet meer plus van de mensen die op het pakket bij mij zitten.
    webmail wel alleen in outlook e.d doet hij het niet meer. en zegt die de login gegevens verkeerd zijn.

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 23:18

Hallo, het beste is om even contact op te nemen via support@versio.nl hiervoor zodat dit onderzocht kan worden voor u.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Milan Mainassy Member
    Reactie geplaatst op: 17-02-2017 om 15:12

Ik heb hetzelfde probleem. Wacht op reactie van support.

4. Nicolaas I. Herders Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2017 om 14:18

Heb hetzelfde probleem alleen wat groter De mail verzending van onze nieuwsbrief viel de 13e stil met deze error: Mailer Error: Could not instantiate mail function.
    Via de 1e chat begreep de beste man niets hiervan, bij de 2e chat vandaag kreeg ik te horen dat de mail server was gemigreerd en onder andere Gmail het niet had opgepakt met de nieuwe IP adressen. Ik kreeg de optie het via ons domein naam mailadres te doen. Na 6 pogingen heb ben wij het maar opgegeven. Inmiddels ruim 300 x5 klacht mails. Wij hebben elders een online krant en abonnees willen graag de nieuwsbrief vroeg in hun box hebben.

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 09:59

Hallo, zulke zaken dienen even nagekeken te laten worden via support@versio.nl

6. Beard Member
    Reactie geplaatst op: 20-02-2017 om 12:32

Ik heb hetzelfde probleem. Plus het probleem dat er via support@versio.nl niet gereageerd wordt op mijn klachten. Ik zit ondertussen al aan 3 verschillende tickets om mijn mail terug aan de praat te krijgen. Als ik hier klanten mee verlies dan ga ik maar eens een serieuze schadevergoeding vragen. 7 dagen zonder mail zitten is echt not done voor een onderneming!

7. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-02-2017 om 12:38

Hallo,

heeft u de betreffende ticketnummers? Dan zorg ik dat het snel wordt opgepakt.

Bij voorbaat dank

8. Beard Member
    Reactie geplaatst op: 20-02-2017 om 14:36

Dag Justin, het is alleen nodig om het laatste ticket te verwerken: #226635, dan kan ik verder. Alvast bedankt!

9. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-02-2017 om 14:59

Bedankt, ik zorg dat het ticket snel wordt behandeld.

10. Beard Member
    Reactie geplaatst op: 20-02-2017 om 15:08

Dank je!

11. Mike Geelhaar Member
    Reactie geplaatst op: 20-02-2017 om 17:54

Ook hier werkt de mail alleen op webmail niet in Outlook server031

12. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-02-2017 om 01:42

@Mike

U neemt hiervoor het beste contact op met de helpdesk per ticket of e-mail. Wij zullen het dan voor u nakijken. Andere forum gebruikers kunnen hier wellicht geen oplossing voor geven.

13. Tamarah Sikorski Member
    Reactie geplaatst op: 21-02-2017 om 12:45

Ook hier werkt voor de derde keer in 6 dagen mijn mail niet. Kan écht niet voor een startende ondernemer. En het is ook niet zo dat mijn mail daarna binnenstroomt, alles is kwijt, terwijl ik vorige week een groot stuk in de krant had, dus waarschijnlijk klanten verloren nu.
    Niet blij...

14. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-02-2017 om 13:22

Hallo,

wat werkt er precies niet?

Krijgt u een foutmelding terug bij het versturen?

Ik hoor het graag.