1. Stefano Oosthof Member

    DirectAdmin niet te benaderen?

    Topic geplaatst op: 15-02-2017 om 14:56

    Beste mensen,

    Ik probeer mijn DirectAdmin te benaderen... maar krijg 'deze site is niet bereikbaar'.

    Zijn er problemen / issues aan jullie kant?

    Groeten,

    Stefano

  2. Mark Den Hartog Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:03

    Mijn mail werkt niet meer, zelfde probleem?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Duyo Geldrop Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:05

    Voor mij geldt hetzelfde. Eerst vanmorgen die problemen met de database en nou dit weer. Ik hop dat het snel wordt opgelost!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Tony Zwinselman Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:05

    Ik merkte net dat alles offline was..
    Inmiddels is alles terug maar kan nog niet inloggen in directadmin..

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Stefano Oosthof Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:09

    Awwww... gelukkig ben ik hierin niet alleen! :)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Eddy Keuninckx Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:12

    Al mijn websites zijn offline

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Eddy Keuninckx Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:13

    Blijkbaar een stroomstoring

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Duyo Geldrop Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:37

    Inderdaad een stroomstoring. Zal wel weer overmacht worden genoemd. En de klanten zijn de pineut.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Eddy Keuninckx Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 15:54

    Een commerciële geste zou fijn zijn.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Sarah Spanoghe Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 16:32

    Allé tis duidelijk ik ben niet alleen. Dan maar wachten zeker! Chatten met een medewerker was ook niet mogelijk, kan me voorstellen dat nu heel B en NL aan de lijn hangen met vragen. Misschien wel handig om iets op de website te zetten, zo zijn mensen gerustgesteld.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Eddy Keuninckx Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 16:39

    https://www.versio.nl/status

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Sarah Spanoghe Member
    Reactie geplaatst op: 15-02-2017 om 17:11

    Merci Eddy :)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Dennis Broeckaert Member
    Reactie geplaatst op: 16-02-2017 om 10:35

    Mensen weet iemand hoe ik kan inloggen in mijn backoffice van Prestahop? Niets werkt meer en Versio is onbereikbaar....Groet Dennis

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-02-2017 om 14:28

    Kun je de domeinnaam via een ticket doorsturen Dennis. Dan kunnen we het voor je nakijken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  15. Jonathan Buys Member
    Reactie geplaatst op: 16-02-2017 om 15:49

    Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met e-mail?
    Mails die ik verzend komen niet aan, mails ontvangen doe ik niet. Ik krijg geen foutmelding in Outlook bij verzenden/ontvangen.
    Ook de contactformulieren op mijn websites (Sitebuilder) doen het niet (mail komt niet aan).
    Het lukt mij nog niet om contact te leggen met Versio, daarom even via het forum.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  16. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-02-2017 om 21:24

    @Jonathan

    Stuur even een mail naar onze support of maak een ticket aan, onze technici kijken dit specifiek geval dan voor u na. Vermeld duidelijk om welke website het gaat.

    Mocht u dit reeds hebben aangemaakt dan kunt u mijn reactie als niet verzonden beschouwen en zal het spoedig voor u worden nagekeken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  17. Kay Angevare Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2017 om 11:11

    Zelfde probleem hier nog steeds, we zijn nu een week later en ik kan met geen mogelijkheid mijn mail opnieuw toevoegen in Outlook, wellicht zou het handig zijn om een algemene mail rond te sturen met daarin de informatie omtrent dit probleem?

    Het kostte me een week om er nu achter te komen dat ik niet de enige ben, als de afdeling Communicatie zijn werk beter had gedaan had ik niet een week hoeven zoeken :\\

    Vond u dit antwoord nuttig?

  18. Ludwine Janssens Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2017 om 11:39

    Ik kan mij niet inloggen op direct admin wat zou het probleem kunnen zijn

    Vond u dit antwoord nuttig?

  19. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-02-2017 om 11:56

    Welke melding krijgt u te zien bij het inloggen? heeft u ook al geprobeerd het wachtwoord te resetten?

    U kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: https://www.versio.nl/artikelen/96-wat-kan-ik-doen-als-ik-mijn-wachtwoord-kwijt-of-vergeten-ben

    Vond u dit antwoord nuttig?

  20. Funske Member
    Reactie geplaatst op: 27-02-2017 om 18:32

    Sinds een aantal dagen kan ik niet meer naar mijn mail via http://159.253.5.3/roundcube/, maar ook kan ik niet meer naar mijn DirectAdmin via http://159.253.5.3:2222/
    Zit ik ineens op een verkeerd ip-adres?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  21. Funske Member
    Reactie geplaatst op: 27-02-2017 om 18:53

    Sorry!! Blijkbaar heb ik een mailtje gemist of niet / slecht gelezen.
    Bovenstaand probleem is opgelost. Het IP-adres moet 185.182.56.13 zij.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  22. Michiel Flament Member
    Reactie geplaatst op: 28-02-2017 om 10:03

    Beste

    Het is inderdaad zo dat desbetreffende server gemigreerd is en vanaf heden dus een ander IP-adres heeft. U heeft overal terug toegang toe?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  23. Walter Romberg Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2017 om 20:12

    Ik kan geen toegang krijgen tot mijn server direct admin (server82) is deze in service?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  24. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-03-2017 om 23:07

    @Walter Romberg De server is actief. Inloggen kan via http://vserver82.axc.nl:2222/

    Mocht dit niet lukken kunt u het paswoord eens resetten: U kunt inloggen op uw klantenpaneel via https://www.versio.nl/customer/ Vervolgens klikken op Mijn producten -> Webhosting of Reseller hosting -> Overzicht -> vergrootglas voor pakket, vervolgens onderaan de pagina: Account gegevens -> Reset wachtwoord.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  25. Dirck Van Gent Member
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 10:31

    Mijn paswoorden werken niet meer op de admin?
    Site uit de lucht?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  26. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 10:40

    Hallo Dirck,

    u kunt even een chat starten via de website, dan kunnen wij u even persoonlijk helpen.

    Bij voorbaat dank.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  27. Albrecht Wattimury Member
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 16:04

    Ik kan ook niet meer in mijn admin komen en (web)mail versturen?
    helaas is kan ik ook niet chatten (het is te druk geeft men aan)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  28. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 16:19

    U kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: https://www.versio.nl/artikelen/96-wat-kan-ik-doen-als-ik-mijn-wachtwoord-kwijt-of-vergeten-ben

    Ik hoor graag of het daarna wel werkt voor u.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  29. Albrecht Wattimury Member
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 18:02

    Alex, ik weet mijn wachtwoord, maar krijg de volgende melding:\\
    Deze site is niet bereikbaar
    ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

    Vond u dit antwoord nuttig?

  30. Albrecht Wattimury Member
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 18:04

    En mijn webmail wordt niet verstuurd

    Vond u dit antwoord nuttig?

  31. Albrecht Wattimury Member
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 20:20

    Het werkt nog steeds niet

    Vond u dit antwoord nuttig?

  32. Albrecht Wattimury Member
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 20:22

    Mail delivery failed: returning message to sender
    en kan nog steeds niet op admin komen (melding: Deze site is niet bereikbaar)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  33. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-03-2017 om 21:58

    @Albrecht Wattimury Op welk domein? Voor zulke problemen is het best een support ticket aan te maken. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets

    Vond u dit antwoord nuttig?