1. Hans Polfliet Member

    IMAP server reageert niet

    Topic geplaatst op: 09-02-2017 om 13:20

    Dag,

    Ik probeer vanaf mijn telefoon een beveiligde verbinding met de mailserver te maken maar dat wil niet lukken. De server reageert niet. Ik gebruik deze instellingen: https://www.versio.nl/artikelen/31-wat-zijn-de-pop-imap-en-smtp-gegevens-van-mijn-email-account.

    De niet beveiligde verbinding lukt overigens wel.

    Enig idee wat er fout kan zijn?

  2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-02-2017 om 13:36

    Dat komt omdat het domein nog niet is gekoppeld aan het hosting pakket

    U kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: http://www.versio.nl/artikelen/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Hans Polfliet Member
    Reactie geplaatst op: 09-02-2017 om 14:25

    Dat heb ik vanochtend wel gedaan. Hij staat bij directadmin ook in het lijstje met domeinen.

    Kan ook mail versturen vanuit de webmail en deze komt aan bij de ontvanger. Mail terug komt dan weer niet in mijn mailbox overigens.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-02-2017 om 14:34

    Mogelijk heeft u DNS beheer ingeschakeld onder het domein. Als het domein is gekoppeld kan het tot 24 uren duren voordat het weer bereikbaar is.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Hans Polfliet Member
    Reactie geplaatst op: 09-02-2017 om 14:49

    Wellicht een stomme vraag maar moet DNS beheer aan of uit staan? Het enige dat ik voorlopig wil is mailboxen gebruiken op mijn domein.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-02-2017 om 14:53

    DNS beheer moet uitstaan en moet gekoppeld worden via de handleiding die ik eerder stuurde.

    Vond u dit antwoord nuttig?