1. mario Member

Wordpress gallerie thumbnail error

Topic geplaatst op: 04-03-2012 om 13:13

Hallo,

Heeft iemand een suggestie waarom mijn admin-ajax.php abort melding geeft in Firebug en ik fouten krijg te zien bij het genereren van thumbnails voor verschillende photo-gallery plugins? Heeft het met server beperkingen te maken?

2. mario Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2012 om 13:14

Owja, soms krijg ik ook 503 meldingen tussendoor....

Vond u dit antwoord nuttig?

3. mario Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2012 om 23:22

Ik krijg nu heel veel 503 meldingen, eigenlijk de hele tijd als ik thumbnails probeer te maken. Ik vermoed toch een server ding ...

4. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-03-2012 om 23:28

Als je 503 krijgt is je script lek, oorzaak is zelfde als de volgende artikel: http://versiopedia.nl/index.php/Mijn_websites_zijn_traag,_wat_moet_ik_doen%3F

5. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 05-03-2012 om 20:56

Wss duren de handelingen te lang.

probeer de max execution time eens iets te verhogen en de max memory limit.

Onderzoek je apache logs waar dit ergens fout gaat

6. mario Member
    Reactie geplaatst op: 06-03-2012 om 22:23

Heb nog wat geprobeerd, maar het lijkt te komen door grote foto bestanden. Kan dit aan een server limiet liggen die aan te passen is?

7. ZooZa Member
    Reactie geplaatst op: 16-04-2012 om 09:26

Ik wil een theme installeren van Cosmothemes en die werkt ook met thumbnails en ik kan het niet eens uploaden. Het mooiste gedeelte van zo'n theme kan ik dus niet eens gebruiken.

Deze error krijg ik:
    fout 324 err_empty_response

Ik ben al bij hun gaan navragen van hoe en wat, maar nog geen reactie gehad. Het kan aan de database liggen of aan de server. Ik heb wel eerder problemen gehad met thumbnails bij een andere theme van Wordpress in een widget (klein afbeelding tonen bij "Recente berichten") en dat werd ook niet getoond, terwijl er afbeeldingen in het bericht stonden. Dus maar een andere plugin ervoor gebruikt.

Ik krijg het idee dat de server dus beperkingen oplegt en vind dat heel erg jammer, want ik wil nu eens optimaal gebruik kunnen maken van een template.