1. Georg Hilbert Westenbrink Member

    Support reacties

    Topic geplaatst op: 27-11-2011 om 20:40

    Ik heb enkele voor mij belangrijke vragen gestuurd naar support@versio.nl enkele ervan al een aantal dagen geleden. Tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen, hoelang duurt het normaal, angezien ik beizg ben met verhuizing van een aantal website naar Versio en tot op heden niet weet of het wel zal werken.

  2. Georg Hilbert Westenbrink Member
    Reactie geplaatst op: 27-11-2011 om 20:46

    Nog als aanvulling heeft iemand echt lang ervaring met Versio? Ik wil graag weten of ik hier wel aan het juiste andres ben om mijn klanten te verhuizen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-11-2011 om 21:12

    Je hebt zover ik kan zien gisteren twee e-mails gestuurd, het is weekend en wij hebben dan ook zoals ieder ander bedrijf gewoon vrij. Wij handelen dus enkel de meest dringende vragen af. Als je ticket niet als 'dringend' is gecategoriseerd zul je moeten wachten tot morgen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. wouter1987 Member
    Reactie geplaatst op: 28-11-2011 om 17:05

    Da's Logisch

    Vond u dit antwoord nuttig?