1. Gijs Peteroff Member

Samenvoegen klantportal

Topic geplaatst op: 03-02-2017 om 10:58

Beste mensen van Versio,

Op dit moment heb ik twee klantportals bij jullie. Ik wil beide portals samenvoegen. Is dat mogelijk? Dan beheer ik alle pakketten vanuit 1 portal. Nu moet ik steeds switchen en opnieuw inloggen. Dat kan vast handiger ;-). Geen haast, jullie zijn druk. De vraag is of het kan.

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-02-2017 om 11:40

Dat is mogelijk door de producten over te zetten naar het andere account.

U kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: https://www.versio.nl/artikelen/94-hoe-kan-ik-producten-overzetten-naar-een-andere-versio-klanten-account

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gijs Peteroff Member
    Reactie geplaatst op: 06-02-2017 om 17:16

Mooi dat het kan.

Kleine controle vraag. Als ik een werkend domein met WP website incl resellinghosting dan overzet op het gewenste account, blijft het geheel dan wel online bestaan? Of zal er een onderbreking zijn van de website (of email) ? Ik wil het administratief verhuizen zonder onderbreking ;-).

4. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-02-2017 om 00:18

De overzetting van producten naar een ander klantenaccount is puur een administratieve wijziging om een product over te zetten naar iemand anders of een ander account die in het vervolg gefactureerd moet worden voor deze producten. Dit verandert verder niets aan de domein instellingen ofwel de bestanden op het hosting pakket.