1. Ulysse Maes Member

Error AH00124

Topic geplaatst op: 24-01-2017 om 18:12

Ik krijg steevast volgende error te zien in mijn error log: "AH00124: Request exceeded the limit of 10 internal redirects due to probable configuration error. Use 'LimitInternalRecursion' to increase the limit if necessary. Use 'LogLevel debug' to get a backtrace."

Wat opzoekwerk op internet leerde me dat dit waarschijnlijk aan een fout geconfigureerde .htaccess file zal liggen. Bij mij ziet die er momenteel zo uit:

# Powered by Zyro.com
    ErrorDocument 401 "Unauthorized"
    ErrorDocument 403 "Forbidden"
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    #### PERSISTENT CONTENT ####
    DirectoryIndex index.php index.cgi index.html
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ zyro/$1 [L,QSA]

Is er iemand die me verder kan helpen om deze error weg te werken?
    Alvast bedankt!

2. Chiel Huijskes Member
    Reactie geplaatst op: 24-01-2017 om 19:08

Waarschijnlijk door de .htaccess stuurt hij de gebruiker in een rondje, en na 10 keer geeft de server er de brui aan.
    Zo te zien probeer je de bezoekers te redirecten naar een bepaalde locatie. Probeert 'die doel lokatie' de bezoeker soms weer terug te sturen?
    1. Bedenk even wat de .htaccess moet doen, 2. Google even een voorbeeld .htaccess die doet wat jij wilt en copy-paste de code erin. Als het dan niet werkt (vaak een 500 server error), delen van het .htaccess niet gebruiken (door een '#' voor te voegen), en dan kun je vrij snel achterhalen welke regel de problemen veroorzaakt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michiel Flament Member
    Reactie geplaatst op: 24-01-2017 om 19:15

Goedeavond

Chiel zijn bemerking is inderdaad correct, er zal een loop gemaakt worden. Kan je even specifiëren welke exacte doorverwijzing je wilt maken? Dan kijk ik even mee met je voor een oplossing.

4. Ulysse Maes Member
    Reactie geplaatst op: 24-01-2017 om 22:59

Dag Chiel

Bedankt voor je snelle antwoord!
    Dankzij je tip heb ik het probleem kunnen oplossen :)

5. Chiel Huijskes Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2017 om 19:04

Graag gedaan!