1. Yvonne Knook Member

Snelheid webpagina

Topic geplaatst op: 20-01-2017 om 15:15

Beste,

Op mijn website heb ik een aantal foto's voor mijn klant portfolio. Echter kan ik niet meer foto's toevoegen omdat anders mijn website zeer traag inlaad. Ik heb dit op meerdere computers geprobeerd, op andere netwerken. Op dit moment bezit ik het goedkope webhosting pakket, mijn vraag is kan ik dit probleem oplossen door te upgraden? Aangezien ik graag meer snelheid zou willen hebben.

www.liefsyvonfotografie.nl

Graag hoor ik.

Mvg Yvonne

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-01-2017 om 15:29

Waarschijnlijk komt het omdat de afbeeldingen te groot zijn. U dient die dan te verkleinen naar een juist formaat waarmee het zal zijn opgelost.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Yvonne Knook Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2017 om 15:02

Wat is een aanbevolen formaat voor webpagina's? Aangezien ik graag een portfolio maak, en dit mijn visitekaartje is wil ik graag kwalitatief goede foto's aanleveren.

Mvg Yvonne

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-01-2017 om 15:25

Hallo, u kunt de foto's bewerken in JPG of PNG formaat via een programma zoals Photoshop of gelijkwaardig, Bij het exporteren kunt u dan kiezen welke kwaliteit u wenst. Welke formaat exact zal u moeten proberen en kijken welke de beste kwaliteit geeft. U kunt proberen met foto's van 1024 pixel breed eventueel.

5. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2017 om 17:23

Hallo Yvonne,

Ik zie dat het om een wordpress website gaat.

Het beste is een goede cache plugin (WP Rocket) en een plugin om foto´s te comprimeren, zoals
    https://imagify.io/

Dit zal de laadtijd enorm verbeteren!

Succes