1. Mike Hooreweghe Member

Geen domein en host in mijn domein en ho

Topic geplaatst op: 03-03-2012 om 16:20

Ik heb reeds een domein en hosting besteld en betaald.

Maar nu krijg ik nog steeds geen domeinnaam en hostingpakket.

hoelang duurt dit tot alles hier komt te staan ?

ik heb dit wel besteld in het weekend maar wegens ik dit toch al betaald heb zou dit toch moeten werken

of niet ??

2. Kees Kamhoot Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2012 om 17:27

Hoi, Heb je al een bericht van ze ontvangen met je gebruikersnaam en wachtwoord? Daar tref je onderaan de naamserver aan, die moet je ook zelf invoeren via klantpaneel mits je kan inloggen natuurlijk.

Heb hier het zelfde problaam maar ben net die éne stap verder. Naamserver is al ingesteld, meer dan 24 uur, en nog kan ik de site niet inkomen en krijg totaal geen reactie van de server.
    Hosting en domeinnaam doen nog niets, alleen via direct admin kan ik op het domein kijken.

Ben gewend dat al die toestanden door de provider gedaan werden en ik kreeg dan gewoon de index.html voor, waarna ik kon gaan bouwen. Versio doet dat anders maar ook ik kon er niet uit. Zal ze maar weer een mailtje sturen met de vraag hoe of wat :-(
    1e indruk is zwaar tegen gevallen! Heb gistermiddag nog bij andere provider een site gehost maar die was binnen 1 uur on-line !!! Ook met Directadmin maar daar doen ze al die toestanden voor je standaard.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-03-2012 om 22:52

@Mike Op welke manier heb je de betaling verricht? Via overschrijving kan het 3 werkdagen duren voor de betaling ontvangen is. Nadien worden de diensten geactiveerd binnen de 24 uur.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-03-2012 om 22:53

@Ries Om welk domein gaat het?

5. Mike Hooreweghe Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2012 om 03:43

Sorry hoor maar dit kan toch niet.

is zelfde als je naar albert hein of aldi zou gaan en je winkelwagen zou betalen maar je nog 3 dagen moet wachten voor je er iets mee kan doen.

dus ik houd me bestanden dan nog maar ff op html maar vind dit echt jammer dat we eerst moeten betalen en er niets voor in de plaats krijgen

6. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-03-2012 om 12:03

Mike,

Als je wilt dat je bestelling direct wordt verwerkt dan moet je ook kiezen voor een directe betaalmethode. Als je hebt gekozen voor bankoverschrijving dan moet je 3 dagen wachten, dit is duidelijk vermeld op de betaalpagina.

7. Louisette Huysmans Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2016 om 20:28

Bij mij juist hetzelfde ik had reeds domeinnaam en betaalde bij versio voor verhuizing .met mister cach meteen dus ,ik kan alleen zien dat ik hosting ook betaald heb en zels 2 x voor de verhuizing van domein.ik kan niet inloggen en zie niets over mijn domein ook ik begrijp er niks van heb al spijt dat ik het via versio mezelf moeilijk heb gemaakt .volgende week verloopt mijn domin bij andere registraren heb toch 2 x verhuizing betaald.ook nog iets ik wil sitebuilder gebruiken maar hoe doe ik dat ?namens digibeet

8. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-10-2016 om 11:26

Hallo Louisette,

om welk domein gaat het precies?

Ik hoor het graag, dan kijk ik het voor u na.

9. Marc Mertens Member
    Reactie geplaatst op: 15-10-2016 om 18:27

Ik heb op zaterdag een verhuizing naar Versio gedaan en betaald voor een hosting. Tot dusver geen probleem maar:
    1. ik heb mijn paswoord voor het inloggen als Versio klant gewijzigd en een bevestiging gekregen en ook de link aangeklikt. Maar mijn paswoord geraakt maar niet gewijzigd.
    2. Ik geraak op directadmin en heb daat Joomla geïnstallerd. Staat dus op de server (heb al vele jaren ervaring met andere provider). Maar mijn website is nog altijd niet toegankelijk !!!
    Heb vroeger nog eens Versio gebruikt en ook dergelijke problemen gehad en ben dan over gestapt naar een andere provider waar ik dat soort problemen niet gehad heb.
    Is dat een week-end ziekt ????

10. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-10-2016 om 22:59

@Marc Mertens Voor vraag 1 kunt u even mailen naar support@versio.nl

Voor vraag 2: Zijn de nameservers reeds ingesteld van het domein? Nadien kan het 4 à 8 uur duren, maximaal 24 uur voor het domein zichtbaar is: https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

11. Marc Mertens Member
    Reactie geplaatst op: 15-10-2016 om 23:10

Bedankt voor je snel antwoord.
    Voor vraag 1 zal ik de support contacteren, maar voor het tweede zal ik nu wat hulp nodig hebben omdat ik het waarschijnlijk verknoeid heb. Dus ook support.