1. Jeroen Member

Error 500 op Specifieke WooComm. Paginas

Topic geplaatst op: 14-01-2017 om 19:44

Goedenavond,

sinds eind van de middag kreeg ik een mail van een klant dat ze een wit beeld kreeg toen ze naar haar winkel mandje ging. Het ging om de bekende error 500.
    Wat mij opvalt is dat deze error alleen tevoorschijn komt bij '' afrekenen'' Winkelmand'' en '' account''

Dit zijn vaak de pagina's die SSL vereisen enn ik ben netjes in het bezit van een SSL certificaat.

Toen ben ik gaan googlen, en bleken er vele oorzaken te zijn. En ik heb ze voor zover ik weet allemaal uitgevoerd.

- .Htcacces bestand verwijderd en via wordpress permalink een nieuwe aangemaakt door een permalink aan te maken.

- Ik heb mijn back up terug gezet naar 2 dagen terug toen dit probleem er nog niet was. Ook dit hielp niet.

Het ' zou ook aan je webhosting kunnen liggen ' stond er. Nou goed wat het ook is. Ik hoop dat jullie als medewerkers/helpdesk een beetje in kunnen kijken wat het probbleem is en waarom ik die foutmelding alleen bij die pagina's krijg. https://www.medicijnen-kopen.com/

Ik hoop op een oplossing, ik heb ook al plugins gedeactiveerd en ik loop geld mis.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr Maxime

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-01-2017 om 11:26

Hallo, een wit beeld duidt vaak op een probleem in het script. Heeft u debug mode eens aangezet in uw website en gekeken welke melding u dan te zien krijgt op de witte pagina?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 15-01-2017 om 14:23

Ik heb debug mode aangezet via instellingen van woocommerce systeem status tools en dan template verzendkosten debug mode geactiveerd en belastingtarieven debug mode geactiveerd.

wit scherm error 500 blijft t zelfde

Maar misschien moet het op een andere manier>?

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-01-2017 om 14:32

U kunt ook eens kijken in de logs in DirectAdmin -> Site Summary / Statistics / Logs -> Full error logs.